جنگ نرم دشمن به دنبال سلب خودباوری ملت ایران است

حجت الاسلام سرایی گفت: سلب خودباوری و اعتماد به نفس از ملت ایران را نقطه کانونی جنگ نرم دشمن علیه ایران دانست

حجت الاسلام «عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، اظهار داشت: تفکر بسیجی است که موجب ارتباط جدایی ناپذیر میان اجزای جامعه اسلامی می شود و جامعه را از خود محوری و انحراف حفظ می کند و موجب اتحاد و همدلی وقدرت افزایی در جهان اسلام می شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی سلب خودباوری و اعتماد به نفس از ملت ایران را نقطه کانونی جنگ نرم دشمن علیه ایران دانست و گفت: افرادی که می‌گویند ما نمی‌توانیم، در کمین جنگ نرم دشمن گرفتار شدند و دچار ضعف ایمان هستند و این نگاه با تفکر بسیجی به هیچ عنوان همخوانی ندارد.

وی ترویج و نهادینه سازی فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه اسلامی را مهم ترین عامل مقابله با کج روی ها عنوان و اضافه کرد: بسیاری از مشکلات جامعه اعم از اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی با تفکر بسیجی قابل حل است.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا به موفقیت های بسیج طی سال های پس از انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف اشاره کرد و افزود: باید توجه داشت که انگیزه بسیج الهی و فوق العاده قوی است و باید مسئولان از این انگیزه معنوی استفاده بیشتری ببرند.

وی خاطرنشان کرد:  یکی از عوامل موفقیت ایران اسلامی در طی هشت سال دفاع مقدس حضور نیروهای بسیجی در جبهه ها بود و همین اثرگذاری در سال های پس از جنگ نیز ادامه داشته است.

سرایی ادامه داد: بسیج باید به طور عملی به دهان کج اندیشان و متخلفان اقتصادی بزند، بدین معنی که به طور عینی و عملی با کارهای اقتصاد مقاومتی و فعالیت‌های فرهنگی با آن ها شروع به مقابله کند.

وی تصریح کرد: با تشکیل بسیج مردمی توسط امام راحل در سال های نخست انقلاب اسلامی، حفظ انقلاب و مقابله با توطئه های دشمن به مردم سپرده شده است و کارآمدی نظام در عرصه های مختلف مدیون بسیج است.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا افزود: فراگیر شدن تفکر بسیجی که همان اخلاص، ایمان به هدف و رشد و پیشرفت آفرینی است، در میان آحاد جامعه، حرکتی هم سو را به دنبال دارد و موجب هماهنگی و اتحاد میان همه اجزا جامعه می شود.

کد خبر 998457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha