۱۰۶ مورد جدید از ابتلا به کرونا ویروس در ایلام شناسایی شد/۳ مورد فوتی

کریمیان با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۱۰۶ مورد جدید از ابتلا به کرونا در استان ایلام شناسایی شده است، گفت: هم استانی های عزیز ایلامی همچنان به رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک اهتمام ویژه ای داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام، ظهر امروز(۹ آذر) در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: شمار مبتلایان به کرونا در استان در شبانه روز گذشته به تعداد ۲۲۴۶۶ نفر افزایش یافته است.

 

« محمد کریمیان» با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۰۶ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده استف گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۳ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان گزارش شده است.

 

وی با بیان اینکه  بر این اساس  مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه به ۵۷۶ نفر در استان افزایش یافته است، افزود: از ۳ مورد فوتی امروز ۱ مورد مربوط به شهرستان ایلام، ۱ مورد ایوان و ۱ مورد بدره بوده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام ابراز کرد: در شبانه روز گذشته در شهرستان ایلام  ۵۶ نفر، در شهرستان ایوان ۱۹ نفر، در شهرستان دره شهر ۱۲ نفر، در شهرستان آبدانان  ۱۴ نفر، در شهرستان چرداول ۱ نفر، در شهرستان مهران ۱ نفر، در شهرستان بدره ۲ نفر و در شهرستان هلیلان ۱ نفر به کرونا مبتلا شده است.

 

کریمیان با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، از شهروندان ایلامی خواست از ترددهای غیر ضروری در سطح شهر و اماکن پرتردد خودداری کرده و محدودیت های اعمال شده توجه داشته باشند و حتما از ماسک استفاده کنند.

 

وی با بیان اینکه از ابتدای اجرای طرح مدیرت مبارزه با کرونا خوشبختانه مردم استان همکاری بسیار خوبی در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی داشته اند، خاطرنشان کرد: بدون شک رعایت پروتکل های بهداشتی  نقش مهمی در راستای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا خواهد داشت.

کد خبر 998461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha