مسیر علمی شهید فخری زاده، با قوت مضاعف تداوم خواهد یافت

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: به یاری خدای متعال و به کوری چشم دشمنان، مسیر علمی شهید فخری زاده، با قوت مضاعف تداوم خواهد یافت.

حجت الاسلام و المسلمین «عسکر دیرباز» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم ضمن محکومیت ترور دانشمند هسته ای کشورمان، شهید محسن فخری زاده ابراز داشت: روز جمعه ای که گذشت، بار دیگر آمریکا و صهیونیسم و ایادی استکبار جهانی، جنایت جدیدی به بار آورده و یکی از بزرگان فعالیت های مرتبط با دانش هسته ای کشورمان را به فیض عظمای شهادت رساندند.

 

عضو خبرگان رهبری افزود: گرچه فقدان شهید فخری زاده، حقیقتاً برای ما مصیبت سختی است اما برای خود ایشان به جهت رسیدن به فیض عظیم شهادت، بالاترین سعادت است و از این حیث جای تبریک به خانواده ایشان دارد.

 

وی گفت: امام خمینی(ره)، بارها در همان اوایل انقلاب می فرمودند که این شهادت ها باعث می شود که ملت ما بیدارتر شود و ما به خاطر داریم که در سال های گذشته و پس از شهادت دانشمندان هسته ای، بسیاری از دانشجویان کشور ما تغییر رشته داده و در رشته فیزیک تحصیل کرده و به کار مشغول شدند و این مساله نشان می دهد که این جریان مبارک علمی همچنان ادامه دارد.

 

رئیس دانشگاه قم همچنین خاطرنشان کرد: ما این جنایت صورت گرفته از سوی صهیونیسم جهانی و آمریکا را محکوم کرده و از عاملان و آمران آن اعلام برائت می کنیم و به صراحت بیان می داریم که این جنایت گستاخانه قطعاً بی پاسخ نمی ماند.

 

وی گفت: از سویی دشمن باید بداند که به این وسیله به اهداف شومش دست نمی یابد، بلکه همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند به یاری خدای متعال، راه علمی این شهید والامقام و برجسته ، تداوم خواهد داشت.

 

دیرباز همچنین بیان داشت: روز شنبه در شهر مقدس قم با حضور روحانیون و دانشگاهیان در کنار بیت تاریخی حضرت امام(ره)، تجمع باشکوهی برگزار شد و عزیزان حوزوی و دانشگاهی و دیگر آحاد ملت با صلابت اعلام کردند که راه شهدای هسته ای با قوت ادامه می یابد.

کد خبر 998503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha