راه و تلاش علمی «شهید فخری زاده»  ادامه خواهد داشت

امام جمعه شهرستان ملارد گفت:دشمنان بدانند، راه و تلاش علمی و فنی «شهید فخری زاده» در همه بخشها ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­ های تهران،حجت الاسلام سیدحسین حسینی امام جمعه شهرستان پردیس در گفتگو خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­ های تهران، با  در پیامی شهادت دانشمند برجسته و ممتاز هسته ای کشور «شهید دکتر محسن فخری زاده» را تسلیت گفت، متن پیام بدین شرح است:

بسم اللّه الرحمن الرحیم
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا.
سرباز با اخلاص ولایت، یادگار هشت سال دفاع مقدس و دانشمند برجسته و ممتاز هسته ‌ای و دفاعی کشور « شهید محسن فخری ‌زاده » به دست مزدوران جنایتکار و تروریست به شهادت رسید.
این جنایت ددمنشانه و اقدام تروریستی کوردلانه که توسط عناصر خودفروخته و احمق تروریستی صورت گرفت بار دیگر ترس و وحشت را در دل دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انداخت و همچنین پیشرفت های هسته ای و دفاعی کشور را به دنیا ثابت کرد.
ملت قهرمان و شهید پرور ایران اسلامی در طول سالیان گذشته ثابت کرده اند اینگونه اقدامات خصمانه و ناجوانمردانه هیچ خللی در اراده پولادین و ایستادگی آنان ایجاد نکرده و نخواهد کرد.
با ترور و شهادت فرزندان این مرز و بوم شجره انقلاب تنومندتر و از هر شاخه آن، هزاران جوان انقلابی خواهد روئید و تلاش علمی و فنی این شهید عزیز در همه ‌ی بخشهایی که وی بدان اشتغال داشت ادامه خواهد داشت.
به حول و قوه الهی این اقدام بی پاسخ نخواهند ماند و مسئولین امر نیز باید با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری، نسبت به مجازات بدخواهان غافل و عاملان و آمران این جنایت وحشیانه، در رأس همه این عوامل، آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب اقدام نمایند.
و باید بدانند هرگونه امید کاذب به مذاکره و تعامل با غرب، مماشات با عاملان این حادثه دردناک بوده، دشمنان را وقیح تر خواهد کرد و مردم نیز هرگز آنها را نخواهند بخشید. عواقب امر به عهده کسانی خواهد بود که در این مهم کوتاهی کنند.
اینجانب ضمن محکوم کردن این ترور وحشیانه و ننگین و بزدلانه عوامل استکبار و مزدوران و جیره خواران داخلی شان، شهادت سردار سرافراز، دانشمند برجسته، پارسا و شایسته کشورمان را به محضر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و نائب بر حق ایشان امام خامنه ای مدظله العالی و عموم مردم شهید پرور ایران اسلامی بخصوص خانواده معزز این شهید والامقام، تبریک و فقدان ایشان را تسلیت عرض می نمایم. روحش شاد و یادش گرامی باد.

سیدحسین حسینی
امام جمعه شهرستان پردیس
۹ آذر ۹۹

کد خبر 998552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha