اعلام فراخوان جشنواره استانی طنز مجازی

فاتح بادپروا از برگزاری جشنواره استانی طنز مجازی با عنوان «ماڵ، شانۆ، پێ کەنین» به منظور ایجاد روحیه شاد و امید بخش در جامعه خبر داد.

فاتح بادپروا رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان کردستان امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان کردستان گفت: به منظور تلطیف فضای بحرانی جامعه و ایجاد روحیه شاد و امید بخش، این انجمن اقدام به برگزاری جشنواره استانی طنز براساس پلتفرم فضای مجازی تحت عنوان «ماڵ، شانۆ، پێ کەنین» (منزل، تئاتر، خنده) کرد.

 

وی افزود: تجلیل از کادر بهداشت و درمان، تلطیف فضای بحرانی جامعه ناشی از شیوع شدید کرونا، مبارزه اصولی و فرهنگی و مشارکت جمعی در مقابله با کرونا و همچنین کشف استعدادهای جوان در سطح استان و تقویت روحیه سالمندان جامعه از مهمترین اهداف برگزاری جشنواره طنز در فضای مجازی است.

 

وی اضافه کرد: موضوع جشنواره آزاد و در جهت ترغیب مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در منزل ماندن و رعایت حال سالمندان و همچنین ایجاد روحیه جمعی برای رعایت نکات بهداشتی این جشنواره طراحی و اجرا می‌شود.

 

بادپروا در خصوص شرایط شرکت در جشنواره اظهار داشت: آثار تولیدی می‌تواند فردی یا جمعی و به زبان فارسی و کوردی باشد، زمان فیلم ارسالی حداقل 3 و حداکثر 5 دقیقه وحق پخش فیلم‌های ارسالی برای دبیرخانه جشنواره در فضای مجازی محفوظ است.

 

وی یادآور شد: ضبط فیلم های ارسالی می‌تواند با گوشی‌های همراه یا دوربین های فیلم برداری با کیفیت و کلیه مراحل شرکت و ارسال آثار در فضای مجازی خواهد بود.

 

رئیس انجمن هنرهای نمایشی در خصوص نحوه ارسال آثار اینچنین گفت: متقاضیان شرکت در جشنواره فرصت دارند تا تاریخ 25 آذرماه سالجاری  آثار خویش را از طریق خبررسان واتساب به شماره 09932207217 ارسال کنند درصورت داشتن هرگونه سوال با شماره واتسابی مذکور می توانند تماس حاصل کنند.

 

بادپروا تاکید کرد: به 3 اثر برتر دیپلم افتخار به همراه هدیه نقدی براساس آرای هیأت داوران اهداء خواهد شد.

 

کد خبر 998587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha