برگزاری کلاس آنلاین با حضور رئیس اتاق اصناف جهرم در کانون «منتظران نور»

نیکجو گفت: رئیس اتاق اصناف جهرم با حضور در کلاس آنلاین کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» به سئوالات بچه های مسجد پاسخ داد.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: با توجه به گستردگی بیماری کرونا و لزوم عدم تجمع به سبب شیوع این بیماری، برگزاری کلاس های کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم نیز تعطیل شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، افزود: ضرورت همراهی و همدلی با کادر درمان و مدافعان سلامت سبب شد تا از برگزاری کلاس های این کانون صرف نظر کرده و برخی از کلاس ها را به شیوه آنلاین برگزار کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه در اقدامی توسط این کانون فرهنگی و هنری کلاس آنلاین این هفته با حضور یکی از مسئولان مرتبط با اصناف و بازار برگزار شد، عنوان کرد: در این برنامه میزبان رئیس اتاق اصناف شهرستان جهرم بودیم تا وی پاسخگوی سئوالات بچه های مسجد در مورد وضعیت بازار باشد.

 

نیکجو ادامه داد: اعضای کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» در این کلاس آنلاین به طور مستقیم سئوالات خود را در مورد نوسانات و التهابات موجود در بازار از رئیس اتاق اصناف شهرستان پرسیدند و وی به این سئوالات پاسخ داد.

 

وی با اشاره به اینکه این برنامه با حضور «جابر قنبرزاده» رئیس اتاق اصناف جهرم در محل کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، برگزار شد، اظهار کرد: همچنین در پایان این برنامه از سوی کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، تابلو فرش مزین به آیات قرآن کریم به رئیس اتاق اصناف شهرستان جهرم تقدیم شد.

 

مدیرکانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم با اشاره به اینکه این کانون فرهنگی و هنری پیش از شیوع بیماری کرونا برنامه های فرهنگی مختلف را برای بچه های مسجد به اجرا در می آورد، بیان کرد: با شیوع بیماری کرونا، تغییر در شیوه برنامه ها به وجود آمد و به دلیل گستردگی و همه گیری این ویروس، اجرای برنامه ها محدودتر شده است.

 

نیکجو از دیگر فعالیت های این کانون فرهنگی و هنری در ایام شیوع بیماری کرونا را همکاری با مدافعان سلامت عنوان کرد و اظهار داشت: تولید ماسک با راه اندازی کارگاه در کانون، ضدعفونی و گندزدایی معابر و خیابان ها، تهیه و توزیع بسته های معیشتی و... از جمله رویکردهای کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» در ایام شیوع بیماری کرونا بوده است.

 

 

کد خبر 998676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha