تهیه و توزیع بسته های معیشتی بین آسیب دیده گان از کرونا

بخشی گفت: تعداد ۸۰ بسته معیشتی در قالب رزمایش مواسات و همدلی با همکاری خیرین، بسیج مسجد و اعضای کانون فرهنگی هنری گلستان ارجنک تهیه و بین آسیب دیده گان از کرونا توزیع شد.

«علی اصغر بخشی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: تعداد ۸۰ بسته معیشتی در قالب رزمایش مواسات و همدلی با همکاری خیرین، بسیج مسجد و اعضای کانون فرهنگی هنری گلستان ارجنک تهیه و بین آسیب دیده گان از کرونا توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری گلستان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) ارجنک ادامه داد: این اقدام در راستای لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه صورت گرفته است.

 

وی بابیان اینکه این چهارمین مرحله از اجرای رزمایش مواسات و همدلی است گفت: این اقدام پسندیده همچنان توسط اعضای کانون ادامه دارد.

 

بخشی با اشاره به اینکه همه نیازمندان و آسیب دیده گان از کرونا توسط اعضای کانون شناسایی شده اند گفت: در هر مرحله از اجرای رزمایش مومنانه بسته های معیشتی به نوبت بین این عزیزان توزیع می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری گلستان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) ارجنک ادامه داد: هر بسته از این کالاهای اساسی ۳ میلیون ریال است که شامل برنج، روغن، ماکارونی، حبوبات، چای، رب گوجه فرنگی و ادویه جات است.

 

کد خبر 998682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha