امدادرسانی به بیش از ۱۲۰۰ خانوار متاثر از بارش‌های اخیر در خوزستان

خدادادی از امدادرسانی به یک هزار و ۲۱۲ خانوار متاثر از بارش‌های اخیر و برپایی چهار مرکز اسکان در ۲۴ ساعت گذشته به همت نجاتگران جمعیت هلال احمر خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «علی خدادادی» امروز (دوشنبه۱۰ آذر) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۲۱۲ خانوار متاثر از بارش‌های اخیر به همت تیم‌های عملیاتی امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان امدادرسانی شدند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان تصریح کرد: ۱۰۸ امدادگر و نجاتگر این جمعیت بی‌وقفه در حال ارائه خدمت و امداد رسانی به مردم استان خوزستان هستند.

 

وی افزود: با توجه به شدت بارش‌ها در شهرستان بندرماهشهر، چهار مرکز اسکان در شهرهای ماهشهر، شهید چمران و بندر امام خمینی برپا شده و ۲۵۵ نفر نیز تاکنون در این مراکز اسکان یافته‌اند.

 

خدادادی با اشاره به توزیع اقلام اولیه زیستی و موادغذایی در بین خانوارهای متاثر از آبگرفتگی‌های اخیر بیان کرد: این اقلام زیستی شامل پتو، موکت، چادر و والر، بسته‌های مواد غذایی جیره یک ماه و ۷۲ ساعته و بسته‌های بهداشتی است.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: تلاشگران داوطلب جمعیت هلال احمر استان خوزستان تا پایان رفع مشکلات ناشی از آبگرفتگی‌ها در کنار هم استانی‌های عزیزمان خواهند ماند و عملیات‌های امداد سانی ادامه دارد.

 

کد خبر 998731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha