همکاری ۱۰۰ طلبه در برگزاری نماز جماعت مدارس شهرستان بویراحمد

حجت الاسلام بهشت گفت: با آموزش و پرورش همکاری خوبی داشته و در حال حاضر نیز ۳۰ نفر از طلاب ما امام جماعت مدارس هستند که در روزهای غیر کرونایی این تعداد به ۱۰۰ نفر می‌رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سید نصیر حسینی» امروز (۱۰ آذر) به منظور بررسی وضعیت حوزه‌های علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد از حوزه علمیه برادران امام علی بن موسی الرضا(ع) شهر یاسوج بازدید کرد.

 

حجت‌الاسلام «ابراهیم بهشت» در این دیدار با اشاره به وضعیت کنونی این حوزه، اظهار کرد: در همین دوره سخت کرونایی در بحث آموزش اقدامات خوبی انجام شده و تا امروز دو امتحان جامع در حوزه عملیه از آغاز سال تحصیلی برگزار شده است.

 

رئیس حوزه علمیه امام رضا (ع) شهر یاسوج گفت: در حوزه تهذیب نیز اقدامات خوبی انجام شده و به همین منظور هر 10 طلبه در اختیار یک استاد قرار دارند تا در حوزه تهذیب نیز مشکلی نداشته باشیم.

 

وی با بیان اینکه در فضای مجازی به خوبی فعال هستیم و تولیداتی در زمینه‌های مختلف داریم، ادامه داد: با آموزش و پرورش همکاری خوبی داشته و در حال حاضر نیز 30 نفر از طلاب ما امام جماعت مدارس هستند که در روزهای غیر کرونایی این تعداد به 100 نفر می‌رسید.

 

حجت الاسلام بهشت به اقدامات حوزه علمیه برادران یاسوج در زمینه فعالیت‌های جهادی و اقدامات مومنانه اشاره کرد و گفت: کارهای ماندگاری توسط طلاب ما تاکنون انجام شده است.

 

رئیس حوزه علمیه امام رضا (ع) شهر یاسوج به دغدغه نماینده ولی فقیه در استان اشاره کرد و گفت: در حوزه پژوهش دست روی دست نگذاشته‌ایم و فعالیت‌های خوبی تاکنون انجام شده، به گونه ای که پنج نمره هر درس از طریق پژوهش اعمال می‌شود.

کد خبر 998794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha