مسابقه و پویش «میرزا، سردار جنگل» برگزار می شود

لطیفی از برگزاری مسابقه و پویش «میرزا، سردار جنگل» به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «محمد لطیفی» امروز(دوشنبه، 10آذر» در جمع خبرنگاران با تسلیت شهادت دانشمند صنعت هسته ای و دفاعی کشور شهید دکتر «محسن فخری زاده» اظهار کرد: همواره در طول تاریخ شاهد حضور اسوه و الگوهای استکبارستیزی بسیاری هستیم که در حوزه های مختلف علمی، دینی، نظامی در صدد دفاع از آرمان های مقدس اسلام و میهن هستند.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان میرزا کوچک خان جنگلی را یکی از مفاخر و اسوه های استکبارستیزی دانست و گفت: میرزا کوچک به مبارزه با جبهه استکبار پرداخته بود و تلاش می کرد تا بتواند نظامی مبتی بر دین و شریعت را پایه گذاری کند.

وی با بیان اینکه به مناسبت ایام شهادت میرزاکوچک خان جنگلی و به منظور آشنایی بیشتر دانش آموزان با ابعاد شخصیتی و اهداف نهضت جنگل، مسابقه «میرزا، سردار جنگل» برگزار می شود، افزود: بنا به توصیف مقام معظم رهبری میرزاکوچک خان مینیاتوری از نهضت جمهوری اسلامی را بنا گذاشت و لذا آشنایی نسل جوان و آینده سازان انقلاب اسلامی با این مبارزین و اسوه ها مهم و ضروری است.

لطیفی پیام مقام معظم رهبری به کنگره میرزاکوچک جنگلی در سال ۹۱ را محور اصلی این مسابقه عنوان کرد و ادامه داد: علاقه مندان می توانند آثار خود را در قالب سرودن شعر گیلکی، تالشی و فارسی، نگارش متن ادبی، طراحی پوستر، ساخت کلیپ و نماهنگ، تهیه پادکست صوتی، خطاطی و نقاشی برای شرکت در این مسابقه ارسال کنند.

وی اذعان کرد: علاقه مندان آثار خود را می توانند از طریق پیامرسان بله به آدرس Alo_hamsangaran حداکثر تا تاریخ 5 دی ماه ارسال کنند.

لطیفی همچنین از برگزاری پویشی با همین عنوان خبر داد و گفت: افراد به منظور همراهی در این پویش می بایست نسبت به اشتراک گذاری پست و یا استوری در صفحه شخصی خود در اینستا با هشتگ #میرزا_سردار_جنگل و تگ کردن صفحه اتحادیه استان به آدرس hamsangarangilan58 اقدام کنند.

کد خبر 998860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha