۱۰۰ درصد صنوف سربیشه در اجرای طرح محدودیت کرونا همکاری کردند

محمدی گفت: از ابتدای آذرماه و با شروع طرح محدودیت کرونا ۱۰۰ درصد اصناف سربیشه در اجرای این طرح همکاری کردند.

«محمد محمدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند با بیان اینکه مردم و اصناف سربیشه در هر دو مرحله اعمال محدودیت ها همکاری تنگاتنگی داشته اند، اظهار کرد: ورودی های شهرستان محدود شده است و در حال حاضر فقط یک مبادی برای ورود خودروها و یک مبادی برای خروج خودروها وجود دارد.

 

فرماندار سربیشه با اشاره به پایین آمدن آمار مبتلایان به کرونا با اجرای طرح محدویت کرونایی در این شهرستان، افزود: با همکاری نیروی انتظامی تنها مبادی ورود و خروج رصد می شود و به طور میانگین روزانه 10 تا 15 خودرو یعنی حدود پنج درصد خودروها از مبادی ورودی و خروجی شهرستان برگشت داده می شوند.

 

وی با بیان اینکه از ابتدای آذرماه در راستای اجرای طرح محدودیت های هوشمند از یکصد صنف در شهرستان سربیشه بازدید به عمل آمده است، افزود: در این مدت هزار و ۵۰۰ مورد بازدید از صنوف، ادارات، بانک ها و... به عمل آمده است.

 

فرماندار سربیشه ضمن تشکر از اصناف شهرستان، گفت: صنوف شهرستان به طور ۱۰۰ درصدی در اجرای این طرح همکاری کردند.

 

محمدی گریزی به آمار روز گذشته زد و گفت: روز گذشته در راستای طرح مبارزه با ویروس کرونا 95 مورد بازرسی با همکاری سه تیم انجام شده است در این روز ۵۷۰ مورد تردد نیز ثبت شده که از این تعداد ۸ مورد برگشت داده شدند و ۵ مورد هم ارشادی بوده است.

 

وی با اشاره به دادن تذکر لسانی به برخی صنوف و ... افزود: ادارات، بانک ها و ... نیز مورد بازدید و بازرسی قرار گرفتند و خوشبختانه همه پروتکل های بهداشتی توسط کارمندان و مردم رعایت می شود.

 

وی در پایان گفت: با اجرای طرح محدودیت ها، مدیران ادارات باید در اداره حضور داشته باشند و دور کاری شامل مسئول اداره نمی شود چرا که ارباب رجوع نمی تواند برای گرفتن یک امضا از مسئول اداره سرگردان شود.

 

کد خبر 998864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha