اختصاص ۴۴ کمپ ترک اعتیاد ماده ۱۵ و یک مرکز ماده ۱۶ به معتادان متجاهر شیراز

امیری گفت: ۴۴ کمپ ترک اعتیاد ماده ۱۵ بخش خصوصی زیر نظر بهزیستی و یک مرکز ماده ۱۶ درمان اعتیاد بخش دولتی با پیگیری شورای هماهنگی مواد مخدر استان به سامان دهی معتادان متجاهر جمع آوری شده در شیراز اختصاص داده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدرضا امیری»، امروز (دوشنبه 10 آذر) در طرح جمع آوری و سامان دهی معتادین متجاهر در محله «سنگ سیاه» شیراز گفت: طرح جمع آوری معتادان متجاهر در شیراز با شروع فصل سرما و شیوع بیشتر کرونا به انجام می رسد.

فرماندار شیراز افزود: سامان دهی این معتادان متجاهر از اولویت های اصلی حوزه اجتماعی شیراز است و با حمایت موثر بخش های مختلفی همچون شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس، دادستانی، بهزیستی و نیروی انتظامی، آموزش و پرورش فارس و تشکل‌های مردمی به انجام می رسد.

وی اضافه کرد: سامان دهی معتادان متجاهر علاوه بر ارتقای سلامت اجتماعی در قطع زنجیره  سرایت کرونا نیز نقش موثری دارد و با جمع آوری روزانه شماری از آنها  و پس از انجام غربالگری بیماری کرونا به مراکز نگهداری زیر نظر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و بهزیستی و دانشگاه علوم پزشکی شیراز منتقل می شوند.

امیری اعلام کرد: ۴۴ کمپ ترک اعتیاد ماده ۱۵ بخش خصوصی زیر نظر بهزیستی و یک مرکز ماده ۱۶ درمان اعتیاد بخش دولتی با پیگیری شورای هماهنگی مواد مخدر استان به سامان دهی معتادان متجاهر جمع آوری شده در شیراز اختصاص داده شده است.

کد خبر 998943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha