برنامه ریزی برای حضور رئیس مجلس به گلستان/ پیگیری پروژه های اساسی گلستان دغدغه منتخبان مردم

منتظری سفرهای استانی مشترک با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی را جلوه ای دیگر از مردمی بودن مجلس یازدهم برشمرد و گفت: برنامه ریزی برای حضور رئیس مجلس به گلستان در حال انجام است.

«غلامرضا منتظری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: سفرهای استانی مشترک با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی به همراه نمایندگان استانی از دیگر برنامه های مجلس یازدهم به شمار می رود که این برنامه جلوه ای دیگر از مردمی بودن مجلس است و با این طرح نمایندگان مجلس در بین اقشار مختلف حضور می یابند و مشکلات و دغدغه های خود را مطرح می کنند.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: استان گلستان جزو استان هایی است که سفر استانی با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در اولویت است البته هنوز زمان دقیق آن مشخص نیست و امیدوارم زمینه این سفر فراهم شود. 

 

وی خاطرنشان کرد: مردم شرایط سختی را سپری می کنند و مسائل معیشتی و اقتصادی از یک سو و شیوع ویروس منحوس کرونا از سویی دیگر عرصه را برای اقشار مختلف جامعه تنگ کرده اما ما در گام نخست انقلاب اسلامی نشان دادیم که مرد روزهای سخت هستیم و باید در برابر شرایط فعلی مقاومت کنیم و تسلیم ویروس کرونا نشویم.

 

منتظری اضافه کرد: در شرایط فعلی دولت باید چتر حمایتی خود را بیش از گذشته باز کند چرا که در این شرایط مشکلات اقشار کم درآمد و متوسط جامعه، بازاریان و غیره دوچندان شده است.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضع گیری خوب، قاطع و انقلابی برای ارائه پاسخ عزت بخش و کوبنده به دشمنان در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گرفت، ابراز داشت: امیدوارم با تصویب مجلس شورای اسلامی پاسخ محکمی به گستاخی و بی حرمتی رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی داده شود.

 


وی بیان کرد: در بخش استانی نیز مجمع نمایندگان استان گلستان با وحدت و همدلی و هم صدایی پیگیر کارها هستند و تمام تلاش منتخبان مردم گلستان در مجلس تلاش برای اجرای پروژه های اساسی است تا در رونق اقتصادی، جهش تولید، کاهش بیکاری و افزایش فرصت های شغلی نقش تعیین کننده ای داشته باشد که پتروشیمی، منطقه آزاد و راه آهن از جمله این پروژه ها است.

 


منتظری به حل مشکل تامین آب آشامیدنی در برخی از شهرها و روستاهای گلستان اشاره کرد و افزود: برخی از شهرها و روستاهای گلستان مانند آق قلا و گرگان در تامین آب شرب مشکل جدی دارند و مجمع نمایندگان به عنوان یک اولویت تامین آب شرب را با احداث سدهای مناسب در دستور کار قرار داده است.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ترمیم راه ها و تأمین نیازهای بهداشت و درمان گلستان را از دیگر دغدغه های منتخبان مردم گلستان در مجلس شورای برشمرد و خاطرنشان کرد: گسترش فضاهای بهداشت و درمان و بیمارستان های تخصصی استان گلستان در دستور کار ما قرار دارد.

 

وی توجه به حوزه فرهنگ، هنر و ادب استان گلستان را از دیگر برنامه های نمایندگان مردم گلستان در مجلس برشمرد و ابراز داشت: تلاش برای توسعه فضاهای فرهنگی از جمله دیگر برنامه های ما است.

 

منتظری خاطرنشان کرد: با توجه به قابلیت های بی شماری که گلستان در حوزه گردشگری دارد به دنبال رونق گردشگری و صنایع دستی در استان هستیم.

 

کد خبر 998989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha