برگزاری مسابقه آنلاین صحیفه سجادیه با محوریت تربیت دینی فرزندان

اکبر زاده از برگزاری دومین مسابقه غیرحضوری از دعای ۲۴ و ۲۵ صحیفه سجادیه در پنجم دی ماه سال جاری خبر داد و گفت: علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت yavaranbabol.ir و درج کد ملی و شماره همراه برای شرکت در این مسابقه اینترنتی اقدام نمایند.

«محمد اکبر زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، از برگزاری دومین مسابقه غیرحضوری با عنوان "صحیفه سجادیه" به‌صورت مجازی در پنجم دی ماه سال جاری خبر داد و گفت: سوالات این مسابقه اینترنتی برای والدین و فرزندان از دعای ۲۴ و ۲۵ صحیفه سجادیه از عربی به فارسی و بالعکس طراحی شده است.

 

مسئول بنیاد صحیفه سجادیه در بابل، افزود: به ۳۰ نفر از برندگان در این دوره جوایز نقدی تعلق می‌گیرد، در دوره قبل از این مسابقه که در ماه مبارک رمضان برگزار شده بود، هزار و ۴۰۰ نفر از عموم مردم شرکت کرده بودند.

 

اکبرزاده با اشاره به اینکه موسسه بنیاد صحیفه سجادیه در سال ۹۴ با هدف ترویج و تبلیغ کتاب صحیفه سجادیه تاسیس شد، تصریح کرد: این کتاب از یادگارهای ماندگار امام سجاد (ع) است که برای ما ارزش زیادی دارد؛ و تاکنون در راستای ترویج مطالعه آن  نشست‌های علمی، جلسات صمن خدمت برای معلمین و مسابقات حضوری و غیر حضوری زیادی برگزار شد.

 

وی، خاطرنشان کرد: تا به امروز ۲ هزار و ۲۰۰ نفر در این دوره ثبت‌نام کردند، روز پنجم دی ماه ساعت ۱۱ آزمون آنلاین برگزار خواهد شد برای هر سوال یک دقیقه زمان درنظر گرفته شده تا سرانجام شرکت‌کنندگان به ۳۰ سؤال پاسخ دهند، در نهایت به حدود ۱۰۰ برنده جوایز نقدی و غیرنقدی اهدا خواهد شد.

 

اکبرزاده عنوان کرد: صحیفه سجادیه یک گنج مظلوم است کسانی که صحیفه سجادیه را می‌خوانند قرآن را بهتر درک می‌کنند ما وظیفه داریم قرآن و شیعه را با زبان دعا که بین همه ادیان مشترک است معرفی کنیم، چه بسا که دیگران هم در مسیر صراط مستقیم بیایند.

 

وی یادآور شد: صحیفه سجادیه تنها یک دعا نیست، بلکه مفاهیم این کتاب، سبک زندگی است محتوا دارد، خواهر قرآن است حالت تضرعی و احساسی دارد، نهج البلاغه جنبه مردانگی داشته و برادر قرآن است، انجیل کتاب اهل بیت و زبور کتاب آل محمد است.

 

اکبرزاده تاکید کرد: صحیفه سجادیه توسط سه امام معصوم« امام سجاد (ع)، امام محمد باقر (ع) و امام جعفر صادق (ع) » دست به دست شد تا به ما رسید و با برگزاری این مسابقه های فرهنگی تلاش در معرفی هرچه بیشتر این کتاب معنوی داریم.

 

وی با بیان اینکه هر کسی که علاقمند به موضوع تربیت فرزند است و به ایجاد سبک جدید فکر می کند علاوه برحضور در این مسابقه می تواند بااستفاده از دعاهای صحیفه سجادیه به راه های تربیت دینی فرزندش دست پیداکند.

 

مسئول بنیاد صحیفه سجادیه در بابل اذعان کرد: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه ابتدا می توانند به سایت yavaranbabol.ir مراجعه کرده و سپس با درج کد ملی و شماره همراه برای شرکت در روز مسابقه هدایت شوند.

کد خبر 999033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha