شهادت محسن فخری زاده نباید به جنگ جناحی تبدیل شود

حجت الاسلام حسن‌زاده با بیان اینکه شهادت فخری‌زاده نباید به جنگ جناحی تبدیل شود گفت: شهادت این دانشمند بزرگوار باید به وحدت، همدلی و همگرایی بیشتر مردم منتهی شود و هیچ جناحی نباید دیگری را متهم کند.

«حجت‌الاسلام سید ابوالحسن حسن‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت شهید فخری‌زاده، این شهید را از سربازان بزرگ و گمنام امام زمان (عج) دانست و اظهار کرد: تفاوت شهید فخری‌زاده با دیگر سرداران هم دوره‌اش در ناشناس بودن وی است؛ اسم این شهید بزرگوار قبل از شهادت کمتر شنیده می‌شد و این نشان از آن دارد که ایشان در گمنامی مجاهدت می‌کردند.

 

امام جمعه موقت اهواز افزود: برخی کشورها ماهیت جنایتکار دارند و انجام این جنایت بزرگ نشان‌دهنده ماهیت کامل رژیم صهیونیست است که جز کشتار و ترور حیات خود را نمی‌دانند؛ شهادت به دست دشمنان خدا و اهل بیت آرزوی خود شهید بود.

 

وی با بیان اینکه از مقامات امنیتی کشور انتظار می‌رود که دیگر شاهد این چنین حوادثی در کشور نباشیم اضافه کرد: فقدان این چهره برجسته علمی ضربه سختی بود ایشان از چهره های استثنایی علمی بود و دشمن دیگر نباید جرات کند اینچنین اقداماتی را در خاک کشور انجام دهد.

 

حجت‌الاسلام حسن‌زاده با اشاره به آیه «و ان اعتدا علیکم فاعتدا...» مردم انتظار انتقام سخت دارند تصریح کرد: مقام معظم رهبری نسبت به مجازات عاملان تاکید دارند.

 

وی خاطر نشان کرد: قطعا با به شهادت رساندن این شهید بزرگوار راه این شهید به پایان نمی‌رسد و دانشمندان دیگر شهادت ایشان را انگیزه‌ای قدرتمندتر برای ادامه حیات انقلاب اسلامی می‌دانند.

 

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه شهادت شهید فخری‌زاده نباید به جنگ جناحی تبدیل شود ابراز کرد: شهادت دانشمند بزرگوار ما نباید بهانه‌ای برای حمله به مذاکره‌کنندگان برجام باشد بلکه باید به وحدت، همدلی و همگرایی بیشتر مردم منتهی شود و هیچ جناحی نباید دیگری را متهم کند.

 

وی در پایان یاد آور شد: راه مذاکره بسته نیست اما سرنوشت کشور نباید به مذاکره بسته شود؛ پیشرفت کشور را نباید به برنامه‌ها و اراده‌های خارجی گره بزنیم، راه این شهید بزرگوار اقتدار درونی در کنار روحیه اخلاص و فداکاری خواهد بود.

 

کد خبر 999092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha