برگزاری ویژه برنامه هفته گرامیداشت معلولان در کانون پرورش فکری قزوین

اروجی از برگزاری ویژه برنامه هفته گرامیداشت معلولان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین به صورت مجازی خبر داد.

«مژده اروجی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: در آستانه هفته گرامیداشت معلولان قرار داریم که به مناسبت این هفته ویژه برنامه های متنوع و متعددی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین تدارک دیده شده است.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین ادامه داد: از ۱۳ تا ۲۰ آذر ماه برابر با هفته گرامیداشت معلولان است که در این هفته برنامه ها با شعار «با توانایی‌های متفاوت آینده را خواهیم ساخت» اجرا خواهد شد.

 

وی عنوان کرد: کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه ای هستند و یکی از مخاطبان اصلی کانون پرورش فکری محسوب می شوند و این هفته فرصتی است تا یادآوری حقوق و تبیین جایگاه ویژه این قشر را در جامعه داشته باشیم.

 

اروجی اعلام کرد: البته با توجه به شرایط خاص جامعه و شیوع بیماری کرونا و اهمیت فاصله گذاری اجتماعی برنامه های تدارک دیده شده برای گرامیداشت هفته معلولان به صورت مجازی و با مراجعه به آدرس Qazvin.kpf.ir برگزار خواهد شد.

 

وی خاطر نشان کرد: این برنامه ها شامل کارگاه نقاشی، قصه گویی، کارگاه کاردستی، نمایش پویانمایی، شعرخوانی و طراحی و انتشار پوستر است.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین تأکید کرد: تهیه پادکست کتاب، نمایشگاه مجازی از آثار تولید شده کودکان و نوجوانان و اجرای نمایش از دیگر برنامه هایی است که به صورت مجازی برای هفته گرامیداشت معلولان تدارک دیده شده است.

 

وی یادآور شد: کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه، توانمندهای مختلفی دارند که ان شاالله با برگزاری برنامه های متعدد، استعدادهای این قشر را شناخته و آنها را تقویت کنیم.

کد خبر 999132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha