صندوق صدقات شیروان الکترونیکی شد

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان گفت: صندوق صدقات این شهرستان الکترونیکی شد.

«مرتضی صفی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان از الکترونیکی شدن جمع آوری صدقات به منظور پیشگیری از انتقال ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان بیان کرد: بر این اساس  دستگاه‌های کارتخوان اندرویدی جایگزین  پرداخت های سنتی شده است.

 

صفی پور عنوان کرد: با توجه به‌شدت بیماری کرونا و ضرورت اهتمام مضاعف به امور معیشتی نیازمندان پرداخت صدقات به‌صورت الکترونیکی یکی از روش‌های موثر تخلیه صندوق‌های صدقات خانگی و حذف فیزیکی پول است.

 

وی خاطر نشان کرد: کاهش هزینه‌های اجرایی، اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی سریع به مشترکان، حذف قبوض کاغذی و ارایه رسید الکترونیکی از ویژگی‌های مهم این شیوه جمع آوری صدقات است.

 

وی تاکید کرد: کمک‌های جمع‌ آوری ‌شده از صندوق‌های صدقات مطابق جدول سهم‌بندی و مبتنی بر نیاز جامعه هدف در امور معیشتی، درمان، مسکن، جهیزیه و تحصیل نیازمندان هزینه می‌شود.

 

صفی پور تصریح کرد: اکنون 13 هزار صندوق صدقات فعال در این شهرستان  وجود دارد که  این صندوق ها شامل مشترکان خانگی، صندوق بزرگ و متوسط در معابر، ادارات، مجتمع‌های تجاری و مدارس نصب‌شده‌اند.

 

 

وی اظهارداشت: همچنین کد دستوری #0584*8877* و پرداخت کارتی (۶٠٣٧٩٩٧٩۵٠٠٢١۵٣۶) به ‌عنوان روش های نوین کمیته امداد، برای دریافت صدقات مردم خیر پیش‌بینی‌شده است.

 

کد خبر 999154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha