محرومیت زدایی مهم ترین رویکرد بسیج سازندگی است

جهانبخش با اشاره به اهمیت تقویت همدلی و هم افزایی بسیج و ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، گفت: این تعامل می تواند بستر محرومیت زدایی باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد،« احسان جهانبخش»  امروز(۱۱ آذر) در دیدار با مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان لرستان، گفت: محرومیت زدایی مهم ترین رویکرد فعالیت بسیج سازندگی است.

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان، افزود: برنامه های جهادی و اقتصاد مقاومتی از دیگر رویکردهای مهم و محوری بسیج سازندگی است.

 

وی  با تاکید بر ضرورت همکاری و هم افزایی بین ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بسیج سازندگی، افزود: این تعامل می تواند بستر تقویت خدمت رسانی به مردم و محرومیت زدایی باشد.

 

سرهنگ جهانبخش افزود: با تقویت این هم افزایی می توان از ظرفیت عظیم گروه های جهادی بسیج سازندگی  توسط این سازمان در اجرای ماموریت های  مجموعه در راستای تحقق شعار سال« جهش تولید» و تقویت خدمت به محرومان بهره گرفت.

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان، در ادامه با اشاره به تاریخچه ای از تشکیل بسیج سازندگی به دستور مقام معظم رهبری در اردیبهشت ماه 1379،  گزارش مختصری از دستاورد 20 ساله این سازمان را ارائه کرد.

کد خبر 999170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha