توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان در قالب اجرای طرح شهید سلیمانی

حجت الاسلام طباطبایی، از اجرای طرح شهید سلیمانی خبر داد و گفت: در قالب این طرح که از اول آذر آغاز شده است، تا ۱۳ دی بسته های معیشتی بین نیازمندان توزیع می شود.

حجت الاسلام «سید محمد طباطبایی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، از اجرای طرح شهید سلیمانی که از سوی سازمان اوقاف خبر داد و اظهار داشت: در این راستا ٧ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان لرستان توزیع می‌شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان ادامه داد: طرح شهید سلیمانی از اول آذر تا ۱۳ دی‌ماه همزمان با شهادت سردار دل‌ها سپهبد شهید قاسم سلیمانی اجرایی می‌شود.

 

وی با بیان اینکه با بیان اینکه در قالب اجرا شدن این طرح اقلام معیشتی، بسته‌های فرهنگی، تجهیزات بهداشتی، غذای گرم، پوشاک، وسایل گرمایشی و … به نیازمندان اهدا خواهد شد، افزود: سهم استان در تأمین اقلام ذکر شده ٧ هزار بسته است.

 

حجت الاسلام طباطبایی با بیان اینکه بسته های معیشتی به ارزش 350 هزار تومان بین مردم توزیع خواهد شد، خاطرنشان کرد: هزینه این بسته ها از محل درآمد بقاع متبرکه سطح یک و دو استان که در مجموع شامل ۴۹ بقعه است، تأمین می شود.

 

وی بیان داشت: از درآمد موقوفات مجهول‌المصرف، مشارکت متولیان موقوفات غیر متصرفی، منابع قابل استفاده از بقاع و امامزادگان، اجرای نیات اطعام، خیرات و مبرات، کمک به فقرا، لباس و پوشاک مساکین و نیازمندان نیز در راستای تأمین هزینه این بسته‌های معیشتی استفاده خواهد شد.

 

مدیرکل اوقاف لرستان در پایان یادآور شد: از روزهای ابتدای شیوع ویروس کرونا 12هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع شده است.

کد خبر 999173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha