تشکیل جبهه متحد عربی – اسلامی برای مقابله با برنامه‌های صهیونیستی

نائب رئیس پارلمان فلسطین بر ضرورت ایجاد جبهه متحد عربی – اسلامی برای مقابله با برنامه های رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از قدس پرس، «احمد بحر» نائب رئیس پارلمان فلسطین در همایش بین المللی پارلمانی که پارلمان اندونزی آن را با همکاری انجمن «پارلمانی ها به منظور قدس»  به صورت مجازی روز دوشنبه 10 آذر 1399 برگزار کرد، گفت: باید جبهه متحد عربی – اسلامی به طور رسمی برای مقابله با برنامه های تصفیه حساب با فلسطین به خصوص معامله قرن، عادی سازی و الحاق تشکیل شود.

 

بحر افزود: ما در انتظار خواهران و برادران عرب برای حمایت، یاری و پشتیبانی از ملت فلسطین هستیم تا پایداری ما را دربرابر اشغالگران تقویت کنند. اما ما با خنجر عادی سازی برخی از حکام عرب غافلگیر شدیم، بدون اینکه اجماع امت اسلامی را در مخالفت با  این عادی سازی در نظر بگیرند.

 

نائب رئیس پارلمان فلسطین اقدام جدی برای مقابله با موج عادی سازی و الحاق و حمایت از مسئله فسطین در سایه چالش های خطرناک را خواستار شد.

 

وی گفت: باید یک راهبرد واحدی ایجاد شود، زیرا این اقدام یک پایه محکم برای حمایت از ملت و مسئله فلسطین دربرابر خطرات جدی به شمار می آید.

 

بحر افزود: بازگشت برای هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی، ضرری برای مسئله فلسطین و مانع بزرگی دربرابر اتحاد ملت فلسطین است.  

 

وی از سازمان های حقوقی، بشردوستانه و بین المللی و همه آزادیخواهان جهان خواست تا از افکار عمومی جهان به عنوان ابزار فشاری برای ایجاد عدالت در حق ملت فلسطین و رفع ظلم و مجرم دانستن اشغالگران صهیونیستی به دلیل نقض آشکار قانون بین الملل استفاده کنند.

کد خبر 999186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha