درخشش نوجوان جهرمی در مسابقه نقاشی «آب مساوی است با زندگی»

رنجبر گفت: نوجوان هنرمند جهرمی در مسابقه نقاشی کشوری «آب مساوی است با زندگی» برتر شد.

«اعظم رنجبر» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: «کیانا قنبرنژاد» عضو کانون مرکز شماره یک جهرم، عنوان نقاش برگزیده سومین دوره مسابقه نقاشی «آب مساوی است با زندگی» را در کشور کسب کرد.

 

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان جهرم افزود: در سومین دوره از مسابقات سراسری نقاشی «آب مساوی است با زندگی» که در سال گذشته در سه مرحله شهرستان، استان و کشور میان رده‌های سنی کودکان و نوجوانان برگزار شد، ۲ عنوان برتر در رده سنی کودکان و یک عنوان برتر در رده سنی نوجوانان سهم اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس شد.

 

وی بیان کرد: کیانا قنبرنژاد عضو مرکز فرهنگی هنری جهرم به مربیگری زینب کلوخی، به عنوان یکی از برگزیدگان بخش نوجوانان در این دوره از مسابقه‌ها انتخاب شد.

 

رنجبر هدف از برگزاری این مسابقه را استفاده از توانایی هنری کودکان و نوجوانان و تکثیر و نشر آثار آنان از فضای پیرامونی و جلب توجه افکار عمومی به پدیده کم آبی برشمرد و اظهار کرد: زبان هنر بهترین وسیله برای انتقال مفاهیم آموزشی و ضرورت های جامعه است و مقطع سنی کودک و نوجوان بهترین دوران برای فراگیری آن است.

 

مدیر کانون پرورش کودکان و نوجوانان شهرستان جهرم گفت: همچنین گسترش فرهنگ صحیح مصرف آب میان آحاد جامعه، با استفاده از توانایی هنری کودکان و نوجوانان از دیگر اهداف این مسابقه بوده که مقصود  توجه افکار عمومی به پدیده کم‌‎آبی است.

 
 
کد خبر 999216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha