افزایش ۴۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در گلستان

فاضل دادگر گفت: نزدیک به ۸ تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در طول هشت ماهه گذشته در استان گلستان کشف شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمدسعید فاضل دادگر» ظهر امروز (سه شنبه 11 آذر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بیش از ۸ تن و 500 کیلوگرم کشفیات مواد مخدر در طول هشت ماه گذشته داشتیم که نسبت به سال گذشته شاهد افزایش 40 درصدی کشف انواع مواد مخدر در استان گلستان هستیم.

 

فرمانده نیروی انتظامی گلستان ادامه داد: 16 هزار و 609 فقره تصادف در هشت ماهه گذشته اعم از تصادف جرحی، خسارتی و فوتی اتفاق افتاده است که نسبت به سال گذشته میزان تصادفات استان 23 درصد کاهش یافته است.

 

 فاضل دادگر ابراز داشت: همچنین میزان متوفقیان براثر تصادفات جاده ای ۸ درصد و میزان مجروحان سوانح رانندگی 12 درصد در طول هشت ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است.

 

وی با بیان اینکه 93 درصد از جرایم فضای مجازی کشف شده است، گفت: با اقدامات آموزش و استفاده از ظرفیت رسانه 22.5 درصد پرونده های پلیس فتا استان کاهش یافته اما جرائم کلاهبرداری و هتک حیثیت و جرائم علیه افراد و تهدید در فضای مجازی 34 درصد افزایش یافته است.

 

فرمانده نیروی انتظامی گلستان به اجرای طرح محدودیت های هوشمند مقابله با کرونا اشاره کرد و افزود: همکاری مردم در حوزه اصناف و ترددها از سوی مردم و بازاریان رو به رو بودیم و حدود 40 درصد ترددها در سطح جاده های استان کاهش یافته است.

 

 

کد خبر 999228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha