سی و هفتمین نشست «حدیث پژوهی» در حوزه علمیه خراسان برگزار می شود

سی و هفتمین نشست از سلسله نشست های حدیث پژوهی به همت گروه رجال و حدیث معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان با مشارکت بنیاد پژوهش های اسلامی(شعبه قم) به صورت غیر حضوری از طریق سامانه(LMS) چهارشنبه ۱۲ آذر از ساعت ۱۲ برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، سی و هفتمین نشست از سلسله نشست های حدیث پژوهی به همت گروه رجال و حدیث معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان با مشارکت بنیاد پژوهش های اسلامی(شعبه قم) به صورت غیر حضوری از طریق سامانه(LMS) چهارشنبه ۱۲ آذر از ساعت ۱۲ برگزار می شود.

 

حجت الاسلام سیدمحمدجواد سیدشبیری و دکتر حسین ستار از اساتید حوزه و دانشگاه در این نشست مجازی به موضوع «مشایخ حدیثی و راویان غیر امامی شیخ صدوق در کتاب عیون» می پردازند و علاقه مندان به این منظور می توانند پس از ثبت نام و ورود به پنل شخصی خود در سامانه LMS حوزه علمیه خراسان، نسبت به ثبت نام در این نشست ها اقدام کنند.

 

همچنین لینک مستقیم وبینار برای استفاده عموم طلاب و دانش پژوهان به آدرس https://rejal.lms۲.hozehkh.com/ws/vlvawdb۷dy۲ می باشد و برای کسب اطلاعات تکمیلی می توانند از طریق لینک https://eitaa.com/joinchat/۱۸۴۶۰۱۸۰۸۲C۰۶۷d۴۹۱c۵f اقدام کنند، از بهترین نوشتاری که در قالب یک مقاله علمی به تقریر یا نقد این نشست بپردازد، تقدیر می شود و جوائز نفیس اعطاء خواهد شد.

 

همچنین این گروه از مقالات علمی پژوهشی همه پژوهشگران علاقه مند، اعم از طلاب حوزه علمیه خراسان و سایر طلاب حوزه های علمیه و دانشجویان علوم دینی ، جهت چاپ در دوفصلنامه مطالعات اعتبار سنجی حدیث حمایت می کند و پژوهشگران می توانند آثار خود را در سامانه این مجله به آدرس vsh.journals.hozehkh.com ارسال کنند و از امتیازات و مزایای آن بهره مند شوند.

کد خبر 999250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha