کلاس هاي آموزشی به صورت مجازی در کانون ابوذر غفاری مشهد برگزار مي شود

احمدیان با بيان اين نکته که آموزش ها در کانون به قوت خود باقيست فقط به صورت مجازي برگزار مي شود، گفت: کلاس هاي آموزشي از جمله مهد قرآن، هنرهاي دستي و آشپزي در حال برگزاري است.

«مهدی احمديان اصل» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد با اشاره به شيوع بيماري کوويد -۱۹ و رعايت مسائل بهداشتي که در رأس آن عدم حضور در مکان هايي که تجمع در آنها باعث شيوع بيشتر اين بيماري مي شود، بيان کرد: اين بيماري باعث شده است تا آموزش هاي حضوري کمرنگ شود و توجه به برگزاري کلاسهاي آموزشي به صورت مجازي در اولويت برنامه هاي آموزش کانون قرار گيرد.

 

مدیر کانون ابوذر غفاری مشهد با بيان اين نکته که آموزش ها در کانون به قوت خود باقيست فقط به صورت مجازي و آنلاين برگزار مي شود، اظهار داشت: برگزاري کلاس هاي آموزشي از جمله مهد قران، دوره هاي آموزشي هنرهاي دستي، و آشپزي در حال برگزاري ست و بيش از ۱۰۰ نفر از اين آموزش ‌ها بهره مند مي شوند.

 

وي ادامه داد: بيش از ۱۰ دوره آموزشي تا پايان سال درنظر گرفته شده که از طريق فضاي مجازي و بصورت کاملا رايگان به علاقمندان ارائه مي گردد.

 

احمدیان اصل با بيان اينکه اميدواريم به مدد الهي هرچه زودتر از شر اين ويروس منحوس خلاص شويم اظهار داشت:در اين شرايط کانون‌ها مي بايست با استفاده از ظرفيت هاي خود، خلاقيت و ابتکار دست بکار شوند و از فرصت پيش آمده براي پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان بهره ببرند.

کد خبر 999259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha