۱۴۰ بسته زعفران برای قدردانی از مدافعین سلامت در زرند تدارک دیده شد

به همت هیئت امناء امامزاده سیدابراهیم دشتخاک ۱۴۰ بسته زعفران که از مزارع منطقه برداشت شده جهت اهداء به مدافعین سلامت در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی تدارک دیده شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ هیئت امناء امامزاده سیدابراهیم دشتخاک در اقدامی ابتکاری از مدافعین سلامت شهرستان زرند قدردانی کرد.
 

 


در این اقدام 140بسته زعفران دشتخاک که از مزارع زعفران منطقه برداشت شده جهت اهداء به مدافعین سلامت در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی تدارک دیده شد.
 

 


این زعفران ها توسط هیئت امناء امامزاده سیدابراهیم دشتخاک و خادمین افتخاری از کشاورزان و خیرین منطقه جمع آوری و در محل آستان امامزاده بسته بندی شد.

 

 


 بر اساس این گزارش؛ این بسته ها به مدافعین سلامت بخش کرونای بیمارستان امام علی علیه السلام وبیمارستان سینای زرنداهداءمی شود.
 

 



گفتنی است؛ استان کرمان رتبه چهارم را از نظر سطح زیر کشت زعفران دارد و پیش بینی می شود امسال  بالغ بر5100 کیلوگرم زعفران از مزارع استان برداشت شود و سطح زیر کشت زعفران به 1600 هکتار برسد.
 

 



بیشترین سطح زیر کشت زعفران در استان مربوط به شهرستان زرند و منطقه دشتخاک و کمترین سطح زیر کشت مربوط به شهرستان ریگان است.

کد خبر 999274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha