اجرای طرح «رزمایش هوشمندسازی کشاورزی و دامپروری» در خرمبید به مدت سه سال

طیبی گفت: طرح «رزمایش هوشمندسازی کشاورزی و دامپروری» به مدت سه سال و با هدف بهبود تولیدات دامی کشاورزی در بخش تولید در خرمبید ادامه خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مسلم طیبی» امروز (سه شنبه ۱۱ آذر) با اشاره به همکاری اعضای بسیج مهندسی در معاینه و درمان دام های سبک شهرستان خرمبید به صورت مجازی در جمع خبرنگاران گفت: با هدف تحقق جهش تولید، طرح «رزمایش هوشمندسازی کشاورزی و دامپروری» با همراهی اعضای بسیج مهندسی در خرمبید در حال اجراست.

مسئول بسیج مهندسی خرمبید افزود: در این طرح کارشناسان، مشاوره های لازم را به دامداران و کشاورزان ارائه می کنند و بسیج مهندسین خرمبید، شامل ۳۵ کارشناس در قالب ۱۶ گروه جهادی، چهار کارشناس علوم دامی و یک دام پزشک مشغول خدمت رسانی در طرح هستند.

وی اضافه کرد: خدمات آموزش مشاوره، تجویز  دارو در بخش دام و واکسیناسیون بیش از ۵۰ راس دام سبک توسط کارشناسان علوم و توصیه های فنی و تغذیه از اقدامات بسیج مهندسی این شهرستان در طرح بوده است.

طیبی  از تداوم این طرح در خرمبید در سال های آتی خبر داد و بیان کرد: طرح «رزمایش هوشمندسازی کشاورزی و دامپروری» به مدت سه سال و با هدف بهبود تولیدات دامی کشاورزی در بخش تولید در خرمبید ادامه خواهد یافت و نقش موثری در افزایش تولیدات دامی و جلوگیری از اتلاف دام دارد.

کد خبر 999299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha