دستگاه ها و امکانات استان باید در اختیار طرح شهید سلیمانی قرار بگیرد

استاندار کرمان گفت: اجرای طرح شهید سلیمانی، طرح هوشمند و قوی در راستای مقابله با بیماری کرونا است و روی آن کار شده و همه دستگاه ها و نهادهای کشور در این موضوع همکاری دارند اما اصل کار بر عهده سپاه و بسیج است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، علی زینی وند سه شنبه (11 آذر) در مراسم رونمایی طرح شهید سلیمانی با هدف قطع زنجیره ویروس منحوس کرونا در رابطه با بحث مکتب شهید سلیمانی و تشکیل کمیته های این مکتب در استان، گفت: ساختار خوبی برای ستاد برنامه ها و ترویج مکتب شهید سلیمانی شکل گرفته و حق هم همین است و در واقع باید پایه اصلی ترویج مکتب شهید سلیمانی در این استان باشد.

 

 

 

استاندار کرمان با اشاره به اینکه کمیته شهرستان های ستاد برنامه ها و ترویج مکتب شهید سلیمانی فعال بوده است، بیان کرد: برخی دیگر از کمیته ها کمتر فعالیت کردند که نامه زدم همه کمیته ها باید فعال شوند و یک کار هماهنگ و پرمحتوا را در این حوزه انجام دهند و فرمانداران هم موظف به همکاری با ستاد ترویج مکتب شهید سلیمانی هستند زیرا این بحث جدی است.

 

 

 

وی ادامه داد: در راستای همین طرح{شهید سلیمانی} ما به مراسم سالگرد می خوریم که محوریت خوبی در این حوزه ایجاد شده و ما هم هماهنگی های لازم را می کنیم و امیدواریم وضعیت بهتر شود که جلسات تجمعی هم در شأن سردار داشته باشیم اما به دلیل شیوع ویروس کرونا باید تمرکز برنامه های سالگرد را بیشتر در بحث فعالیت های محتوایی گذاشت.

 

 

 

زینی وند اظهار کرد: برنامه سالگرد حاج قاسم باید یک برنامه وزین و در شأن و جایگاه ایشان باشد و در این شرایط برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

 

 

 

وی افزود: بنده اصرار دارم که با هر شرایطی یک برنامه محوری در شأن سردار شهید در اولین سالگرد برگزار شود که برای برگزاری آن انتظار می رود، همه فرمانداران و دستگاه ها موظف باشند در این حوزه با دانشگاه علوم پزشکی مشورت کنند که این برنامه در شأن سردار سلیمانی باشد.

 

 

 

استاندار کرمان اظهار کرد: طرح شهید سلیمانی، طرح هوشمند و قوی در راستای مقابله با بیماری کرونا است و روی آن کار شده و همه دستگاه ها و نهادهای کشور در این موضوع همکاری دارند اما اصل کار بر عهده سپاه و بسیج است بنابراین همه دستگاه ها و امکانات باید در اختیار این عملیات قرار بگیرند.

 

 

 

وی خاطر نشان کرد: فرمانداران نیز این طرح را جدی بگیرند و با بسیج و سپاه همکاری کنند و منتظر اتمام این طرح نباشید زیرا فعلاً فاز اول طرح شهید سلیمانی تا پایان سال است و باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که مبتلایان و مرگ و میرهای ناشی از کرونا کاهش پیدا کند و این موضوع هم در واقع قابل مدیریت است زیرا تسامح و کم کاری ما در این حوزه باعث گرفتن جان مردم می شود لذا همه فرمانداران و امکانات استان طرح شهید سلیمانی را در رأس کار خود قرار دهند.

 

 

 

زینی وند ادامه داد: عدم تجمیع اطلاعات یکی از ضعف های استان کرمان است؛ در استان کرمان چند دانشگاه علوم پزشکی وجود دارد لذا باید همه دانشگاه های علوم پزشکی سراسر استان آمار وضعیت کرونا (مبتلایان و مرگ و میرهای ناشی از کرونا) را روزانه به دانشگاه علوم پزشکی کرمان ارسال کنند و به دست همه اعضا ستاد برنامه ها و ترویج مکتب شهید سلیمانی برسد.

کد خبر 999336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha