اخطار کرونایی به ۴۰۰ واحد صنفی در شهرستان فردیس

افتخاری با تقدیر از واحدهای صنفی که خود را ملزم به رعایت محدودیت های کرونایی می دانند گفت: ۴۰۰ واحد صنفی در شهرستان فردیس به دلیل رعایت نکردن و بی تفاوتی نسبت به قوانین و محدودیت های کرونایی اخطار دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « افتخاری» با تقدیر از واحدهای صنفی که خود را ملزم به رعایت محدودیت های کرونایی می دانند گفت:  ۴۰۰ واحد صنفی در شهرستان فردیس به دلیل رعایت نکردن و بی تفاوتی نسبت به قوانین و محدودیت های کرونایی اخطار دریافت کردند. 

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فردیس افزود: تیم های بازرسی ۱۵ واحد متخلف صنفی را به تعزیزات حکومتی معرفی کردند تا برابر قانون با آنان برخورد لازم انجام شود.

 

وی با اشاره به اهمیت حضور تیم های بازرسی و پویش های مردمی در جهت کنترل قیمت ها اظهار کرد: پویش ها و بازرسی ها با هدف کنترل و نظارت قیمت همچنان با جدیت اجرا می شود.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فردیس خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا، بعضی از فروشندگان و اصناف با بالا بردن نرخ ها در بخش های مختلف کلایی و مایحتاج مردم به دنبال سودآوری بیشتر هستند که در این رابطه تیم های بازرسی نظارت و مقابله لازم را اعمال می کنند.

 

 

کد خبر 999351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha