کانون شهداي مغان در مقابله با ويروس کرونا فعالیت های مفیدی انجام داده است

فانی با بیان اینکه جوانان مؤمن هر تهديدي را به فرصتي براي عمل صالح و جلب رضاي حق تبديل می کند، گفت:کانون شهداي مغان کاشمر در مقابله با ويروس کرونا فعالیت های مفیدی انجام داده است.

«مهدي فاني» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کاشمر گفت: ویروس کرونا یک مهمان ناخوانده در بین تمامی کشورها است و هر کشوری هم با توجه به ظرفیت های خود اقدام به مبارزه با این ویروس می کند که طبق مستندات اکثر کشورها در وضعیت مطلوبی قرار ندارند و برای مقابله با کرونا با مشکل مواجه شدند.

 

مدیر کانون شهداي مغان کاشمر با اشاره به اقدامات کانون فرهنگي هنري مسجد جامع اين روستا با همکاري پايگاه مقاومت بسيج برادران و خواهران روستا در مقابله با شيوع این ويروس گفت: اعضاي اين کانون در ضدعفوني کردن معابر، مساجد و محلات فعاليت های گسترده ای انجام داده اند.

 

وي با بیان اینکه جوانان مؤمن هر تهديدي را به فرصتي براي عمل صالح و جلب رضاي حق تبديل می کند، اظهارکرد:کانون مسجد جامع اين روستا با همکاري بچه هاي بسيجي و جهادي با رعايت بهداشت و جنبه‌هاي ايمني در کنار مردم در ايام شيوع کرونا حاضر بودند.

 

فانی گفت: توليد ماسک در اين کانون توسط واحد خواهران انجام و در بين نيازمندان روستا توزیع شد همچنین فعاليت در زمينه تهيه اقلام بهداشتي و سبد غذايي جهت توزيع بين مستمندان و نيازمندان در محله هاي روستا از جمله اقدامات ديگر در اين زمينه است.

کد خبر 999402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha