تکمیل زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد نیازمند ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار است

عباسی با بیان اینکه تکمیل زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد نیازمند ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر است، گفت: ۱۰۰ میلیارد ریال از بودجه سنواتی سال آینده برای تکمیل این پروژه اختصاص می یابد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «اقبال عباسی» شامگاه (سه شنبه 11 آذر) در جلسه هیئت امنای ساخت زائرسازی چهارمحال و بختیاری در مشهد مقدس که در دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد، اظهار داشت: برای ساخت این زائرسرا شهرداری مشهد 700 مترمربع زمین به صورت رایگان در اختیار استان قرار داده بود.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه زائرسرای استان در مشهد در چهار هزار و 500 مترمربع زیربنا و در هشت طبقه احداث می شود، افزود: تاکنون حدود 25 میلیارد ریال اعتبار از محل دارایی های استان، کمک های خیرین و حمایت های مردمی در این پروژه هزینه شده است.

 

وی با بیان اینکه تکمیل زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد نیازمند 180 میلیارد ریال اعتبار دیگر است، اظهار کرد: 100 میلیارد ریال از بودجه سنواتی سال آینده برای تکمیل این پروژه اختصاص می یابد.

 

عباسی با اشاره به اینکه شهرداری شهرکرد و اداره کل راه و شهرسازی استان نیز می توانند اعتباراتی برای ادامه ساخت این پروژه در نظر بگیرند، تصریح کرد: برای جبران هزینه های شهرداری شهرکرد بودجه عمرانی اختصاص داده شده به این شهرداری در سال آینده افزایش می یابد.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه خدمات ارائه شده در این زائرسرا ارزان تر از سایر محل های اقامتی خواهد بود، خاطرنشان کرد: زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد مقدس تنها پذیرای افراد کم توان و نیازمند استان است.

 

کد خبر 999433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha