فعالان کانون های مساجد در عرصه جهاد علمی راه شهید محسن فخری زاده را دنبال می کنند

ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز در بیانیه ای آورده است: فعالان کانون های مساجد در عرصه جهاد علمی راه شهید محسن فخری زاده را دنبال می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید محسن فخری زاده در بیانیه ای آورده است: شهید محسن فخری زاده انسان وارسته ای بود که با اخلاص در عرصه علمی و پژوهشی و سنگر دفاع از کیان انقلاب اسلامی فعالیت می کرد.

 

این بیانیه می افزاید: سال ها رادمردی و تلاش در جهت عرصه های مختلف علمی، این دانشمند برجسته را به عنوان یکی از نخبگان و اساتید عالی نظام اسلامی ایران قرار داد تا آنجا که استکبار نتوانست وجود او را تاب بیاورد و در نهایت در تروری ناجوانمردانه این دانشمند والامقام را به ظن خود از میان برداشت.

 

این بیانیه ادامه می دهد: توانمندی ایران اسلامی در عرصه های علمی، پژوهشی و هسته ای چیزی نیست که استکبار از آن بگذرد، از این رو همواره با ترور دانشمندان هسته ای سعی خود را برای نابودی نظام اسلامی ایران در نظر دارد، اما این خیال باطلی است که آنان در سر می پرورانند چرا که ایران قوی همواره در ید بیضاء الهی حرکت خود را به سمت تعالی و پیشرفت طی می کند.

 

در ادامه آمده است: نیروهای فعال کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با باور به آرمان های انقلاب اسلامی و با هدف حفظ خون شهدا در عرصه جهاد علمی، فرهنگی و ایمانی پای کار آماده اند و رسیدن به ایران قوی را سرمنزل هدف و غایت فعالیت های مسجدی خویش ساخته اند.

 

فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز در پایان بیانیه آورده اند: نیروهای فعال کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با درک الزامات زمانه و با نگاه به جایگاه معنوی و ایمانی مسجد به عنوان محور فعالیت های فرهنگی، علمی و اجتماعی در صفوف مقدم جهاد برای تحقق گام دوم انقلاب اسلامی تلاش می کنند و خود را رهروان همیشگی شهید محسن فخری زاده می دانند.

 

 

کد خبر 999466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha