توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی به افراد کم بضاعت به همت کانون «الزهرا (س)»

حضوری توزیع یک هزار بسته معیشتی و ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات به افراد کم بضاعت را از اقدامات خیرخواهانه کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» از ابتدای سال تاکنون عنوان کرد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به فعالیت های کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» در زمینه محرومیت زدایی، گفت: این کانون در عرصه سازندگی و محرومیت زدایی خدمات بسیار ارزنده ای با مشارکت بچه های مسجد و با همکاری مرکز نیکوکاری «کوثر»، مسجد «الزهرا (س)» انجام شده داده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم با تشریح فعالیت های این کانون در زمینه حمایت از محرومان و آسیب دیدگان از کرونا، افزود: توزیع هزار بسته معیشتی به خانواده های آسیب دیده از ویروس منحوس کرونا از جمله این اقدامات است که به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان در مناسبت های مختلف انجام شده است.

 

وی از دیگر فعالیت های این کانون فرهنگی و هنری را پرداخت کمک هزینه درمانی به خانواده های نیازمند دانست و اظهار داشت: در این راستا مبلغ ۱۰ میلیون تومان کمک هزینه درمانی و بهداشتی به خانواده‌های نیازمند اعطا شده است.

 

حضوری همچنین اعطای وام به اقشار نیازمند را از دیگر اقدامات کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» عنوان کرد و گفت: در این زمینه نیز به نیازمندان تحت پوشش مرکز نیکوکاری «کوثر» تسهیلات به مبلغ ۶۰ میلیون تومان اعطا شده است.

 

وی با اشاره به اینکه کمک به تامین جهیزیه برای زوج های جوان کم بضاعت نیز از دیگر اقدامات این کانون بوده است، تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون تعداد ۱۴ سری جهیزیه تهیه و به نوعروسان کم بضاعت تقدیم شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» همچنین به مرمت و بازسازی خانه های افراد کم بضاعت نیز اشاره کرد و گفت: بچه های مسجد از ابتدای سال تاکنون چند باب از منازل محرومان را با کمک خیران و ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم در حاشیه و اطراف جهرم مرمت کرده اند.

 

وی با اشاره به اینکه کاریابی برای جمعی از جوانان خانواده های محروم از دیگر اقدامات ما بوده است، گفت: اینها تنها بخشی از خدمات خیرخواهانه بچه های مسجد و مرکز نیکوکاری «کوثر»، مسجد «الزهرا (س)» در سال جاری بوده است.

 

حضوری با قدردانی از همراهی اهالی مسجد در کمک به نیازمندان و خانواده های محروم، گفت:‌ از اهالی مسجد تقاضامندیم در صورت شناخت نیازمندان در نزدیکی منزل خود در محله همجوار مسجد، آن ها را به مرکز نیکوکاری معرفی کنند.

 

 

کد خبر 999498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha