علوم وحیانی باید در کنار علوم عقلی باشد/ ارائه آثار بنیاد بین المللی وحیانی اسرا در دفتر تهران آیت الله جوادی آملی

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی گفت: آیت الله جوادی آملی قایل به این هستند که علوم وحیانی باید در کنار علوم عقلی باشد تا جوامع بتوانند اثربخشی خود را در توسعه علمی و تکنولوژی داشته باشند و به بیراهه نروند.

حجت الاسلام والمسلمین «امیر میثم سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان گفت: بنیاد بین المللی وحیانی اسراء در بخش نشر کتاب، مجموعه آثار آیت الله العظمی جوادی آملی را در تهران توزیع می کند.

 

مسئول فرهنگی و روابط عمومی دفتر آیت الله العظمی جوادی آملی در تهران افزود: متاب «تفسیر تسنیم» از تفاسیر شیعی قرآن به زبان فارسی، تألیف عبدالله جوادی آملی، کتاب های تفسیر موضوعی قرآن، رَحيقٍ مَخْتُومٍ، کتاب«سَلُونِی قَبْلَ أَن ْتَفْقِدُونِی» و کتاب مفاتیح الحیات از جمله آثار آیت الله جوادی آملی است که در دفتر آیت الله جوادی آملی در تهران و در قالب نمایشگاه دائمی عرضه شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: در عرصه الکترونیک هم خدماتی در قالب نرم افزارهایی توسط بنیاد بین المللی وحیانی اسراء ارائه شده است که نرم افزار سی دی آثار آیت الله جوادی آملی در دفتر تهران قابل ارائه و فروش است.

 

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی یادآور شد: علاقه مندان برای تهیه کتاب ها و نرم افزارهای آثار آیت الله جوادی آملی می توانند با شماره تلفن ۳۳۵۰۳۵۷۳-۰۲۱ و تلفن همراه ۰۹۱۲۴۶۷۷۰۱۵ تماس بگیرند و یا به صورت حضوری به دفتر آیت الله جوادی آملی در تهران مراجعه کنند.

 

مسئول فرهنگی و روابط عمومی دفتر آیت الله العظمی جوادی آملی در تهران در توضیح فعالیت های بنیاد بین المللی وحیانی اسراء، گفت: بنیاد بین المللی وحیانی اسراء موسسه ای است که مدیر و رییس آن دکتر مرتضی جوادی آملی فرزند آیت الله جوادی آملی هستند.

 

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی خاطرنشان کرد: بنیاد بین المللی وحیانی اسراء اختیارات و مسایلی نظیر نشر معارف اسلامی با محوریت آثار حضرت استاد آیت الله جوادی آملی به کل دنیا را انجام می دهد.

 

وی خاطرنشان کرد: آیت الله جوادی آملی قایل به این هستند که علوم وحیانی باید در کنار علوم عقلی باشد تا جوامع بتوانند اثربخشی خود را در توسعه علمی و تکنولوژی داشته باشند و به بیراهه نروند.

 

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی ادامه داد: چاپ کتب، توزیع فایل های صوتی و تولید کلیپ سخنرانی ها و ارسال آنها به رسانه ها، شبکه های اجتماعی و سایر کشورها، تدوین سخنرانی های آیت الله جوادی آملی و ارایه آنها به صدا و سیما و انتشار در فضای مجازی از فعالیت های اصلی بنیاد بین المللی وحیانی اسراء است.

 

وی خاطرنشان کرد: آثار مکتوب، صوت و کتاب های آیت الله جوادی آملی به کشورهای فرانسه، آلمان، افغانستان، پاکستان، تاجیکستان، قطر و کویت ارسال می شود تا مسلمانان این کشورها از علوم دینی بهره مند شوند. 

 

گفتنی است، دفتر آیت الله جوادی آملی در تهران همه روزه از ساعت 9 صبح تا 4 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان پیروزی، نرسیده به شهدا، خیابان شکوفه، کوچه یزدی، ساختمان حکیم پاسخگوی سوالات و مراجعان حضوری می باشد. همچنین علاقه مندان به تهیه آثار مکتوب و نرم افزاری ایشان می توانند به این آدرس مراجعه کنند.

کد خبر 999586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha