طرح محله محور شهید سلیمانی نقش مهمی در شناسایی به موقع بیماران دارد

خادمی با اشاره به اینکه طرح محله محور شهید سلیمانی در چند محور مهم برای مقابله با بیماری کرونا راه اندازی شده است، گفت: این طرح نقش مهمی در شناسایی به موقع بیماران و دستگیری از نیازمندان دارد.

« سید موسی خادمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت:  طرح محله محور شهید سلیمانی توسط ستاد ملی مدیریت کرونا  برای مقابله با بیماری کرونا مطرح شده است.

 

استاندار لرستان و رئیس ستاد مدیریت بیماری کرونای لرستان با بیان اینکه این طرح در چند محور اصلی اجرا خواهد شد، افزود: مقابله با شیوع بیماری کرونا و دستگیری از نیازمندان، اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا از محورهای مهم برگزاری این طرح است.

 

وی اظهار داشت: اجرای برنامه محله محور از ارکان مهم این طرح، به منظور شناسایی مبتلایان در محله ها با تست ساکنان آنها و سایر اقدامات دیگر همراه است که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و بسیج استان انجام می پذیرد و جزئیات آن اطلاع رسانی می شود.

 

خادمی در ادامه تصریح کرد: در گام دوم، طرحی با عنوان محدودسازی هوشمند در چند وجه و بر اساس شرایط شهرها اجرا می شود، بدین ترتیب که خودروها از شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی حق ورود به سایر شهرها را نخواهند داشت و در صورت بروز تخلف جریمه می شوند.

 

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: اجرای طرح منع آمد و شد در سطح شهر از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح دیگر محور این طرح است که در صورت برخورد با خودرو های متخلف جریمه یک میلیون تومانی در شهر های قرمز و ۵۰۰ هزار تومانی در شهر های نارنجی اعمال خواهد شد .

 

رئیس ستاد مدیریت بیماری کرونای استان با تأکید بر تعطیلی مراسمات و  تجمعات مانند عروسی و عزاداری، اظهار کرد: با برگزارکنندگان هر گونه مراسم عروسی یا عزا با حضور جمعیت قطعاً برخورد قانونی صورت خواهد گرفت و خودروهای شرکت کنندگان در این قبیل مراسم نیز مشمول جریمه تا ۵۰۰ هزار تومان می شوند.

کد خبر 999588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha