کشف اموال مسروقه یک‌میلیاردی در میرجاوه با دستگیری سارق

فرمانده انتظامی میرجاوه گفت: با تلاش شبانه‌روزی تکاوران انتظامی شهرستان میرجاوه سارق اموال اداره هواشناسی و مردم دستگیر و یک میلیارد ریال اموال مسروقه کشف شد.

حسن سرگزی در گفت و گو با خبرنگار شبستان در زاهدان اظهار کرد: ماموران یگان تکاوری انتظامی شهرستان میرجاوه طی یک عملیات پیچیده و منحصر به فرد سارق اموال اداره هواشناسی و سایر مردم  را شناسایی و در اقدامی هماهنگ دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی میرجاوه عنوان داشت: در تحقیقات ماموران مشخص شد، این سارق مقادیر زیادی آهن آلات به ارزش یک میلیارد ریال را که متعلق به اداره هواشناسی و سایر مردم بوده، به سرقت برده است که با تلاش ماموران یگان تکاوری این اموال کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه پرونده در دست اقدام است، گفت: بررسی ها برای کشف سایر سرقت های احتمالی توسط این سارق همچنان ادامه دارد.

دستگيري سارق با 5 فقره سرقت منزل در چابهار

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار هم  از دستگیری یک سارق حرفه ای منزل درحین سرقت و کشف 5 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
حیدرعلی کیخائی مقدم در تشریح جزئیات این خبر گفت: مأموران انتظامی شهرستان چابهار روز گذشته هنگام گشت زنی در محدوده بلوار امام خمینی(ره)، به فردی که درحال جابه حایی کولر گازی از درب منزلی بود مشکوک شدند.

وی گفت: متهم 29 ساله با مشاهده و شک مأموران به وی، قصد متواری شدن از محل را داشت که در یک عملیات ضربتی دستگير شد.
وی گفت: متهم که پس از انتقال به کلانتری چاره ای جز بیان حقیقت نداشت به بزه ارتکابی اعتراف و در بازجويي هاي تکمیلی پلیس به 5 فقره سرقت منزل دیگر در سطح شهر چابهاراعتراف کرد.

سرهنگ "کیخائی مقدم" در پایان با اشاره به اینکه که متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد از شهروندان خواست، ضمن رعایت هشدارهای پليسی در صورت مشاهده تردد افراد مشکوک و ناشناس در مناطق مسکونی، سريعاً با شماره 110 تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

 

کد خبر 999590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha