عملیات روانی استکبار به برکت خون شهید فخری زاده با شکست مواجه است

امیدیان با اشاره به اهمیت برکت خون شهید فخری زاده گفت: عملیات روانی استکبار به برکت خون شهید فخری زاده با شکست مواجه است.

« حسین امیدیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص ترور شهید محسن فخری زاده و عملیات های روانی استکبار در جریان این واقعه گفت: شهید حسن فخری زاده به واقع فخر جامعه علمی ایران است.

 

جانشین قرارگاه خاتم الاوصیاء استان البرز افزود: خط فکری تحلیلی در خصوص ترور شهید محسن فخری زاده آمده است و اصرار دارد که بگوید این تازه آغاز جریان است به عبارتی اسرائیلی ها با این گفته ها عملیات روانی به راه انداخته اند.

 

به گفته وی، عملیات روانی با طرز فکر اینکه جنگ راه خواهد افتاد و ... از طرف اسرائیل و ایادی آن ها برای اهدافی که خودشان مد نظر قرار داده اند وجود دارد.

 

وی اظهار کرد: خون شهید محسن فخری زاده همانند شهداء دیگر برکت دارد و به نوبه خود جریانی از رشد و پویایی را برای جامعه اسلامی ایجاد می کند.

 

عضو شورای فرهنگ عمومی استان البرز با اشاره به اینکه خون شهید منتقم خون خود خواهد سال ها است بیان کرد: استکبار همواره به دنبال ترور، عملیات انتحاری و ... است، آن چنان که سال 97 نقشه ترور این شهید بزرگوار را کشیدند ولی بی نتیجه بود.

 

امیدیان اظهار کرد: ایران اسلامی از لحاظ امنیتی جزء کشورهای قدرتمند جهان است و این گفته ها که اسرائیل مدعی انجام 300 عملیات علیه ایران است ادعایی بیش نیست.

 

وی عنوان کرد: رزمندگان اسلام طی دوران دفاع مقدس مقاومت بی نظیری کردند و در طول عملیات های مختلف اسرایی که از طرف مقابل می گرفتند از 50 کشور مختلف بود، آن طور که خود صدام اعلام کرده بود که با اتحاد 50 کشور علیه ایران برخاسته است ولی در نهایت پیروزی از آن رزمندگان اسلام شد.

 

ترور شهید فخری زاده به معنای برهم ریختن امنیت ایران نیست

 

امیدیان اظهار کرد: عده ای از آقایان آمدند و با امپراطوری رسانه ای سعی کردند که واقعه ترور شهید فخری زاده را به ضعف های امنیتی نسبت دهند، در حالی که اینطور نیست.

 

جانشین قرارگاه خاتم الاوصیاء استان البرز خاطرنشان کرد: در جریان تحقق گام دوم انقلاب اسلامی انتظار می رود که دولت جوان انقلابی پای کار بیاید و خط فتنه و سیاسی که به دنبال تلفین ضعف های امنیتی است به زودی پاسخ خود را دریافت خواهند کرد.

 

 

کد خبر 999601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha