شناسایی ۵۶ هزار و ۱۹۷ بیمار لرستان در لرستان

کوشکی با بیان اینکه تاکنون ۵۶هزار و۱۹۷ بیمار کرونایی در لرستان شناسایی شده اند، گفت: تاکنون یک هزار و ۱۵۰ نفر جان خود را به علت بیماری کرونا از دست داده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، »مریم کوشکی« امروز(12آذر) در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین آمار مبتلایان به بیماری کرونا در استان، اظهار داشت:  از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون ، 144هزار و 721 مورد  نمونه مشکوک به آزمایشگاه‌های استان ارسال  شده است.

 

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان، با اشاره به آخرین آمار ابتلا به کرونا در لرستان، افزود: تا دهم آذر ماه جاری به تعداد143 هزار و 617 پاسخ داده شده است.

 

وی بیان کرد افزود: تاکنون ابتلای قطعی  56هزار و  197شهروند لرستانی به ویروس کرونا تایید شده است و  87 هزار و 413 مورد منفی اعلام شده است.

 

کوشکی با اشاره به آمار جان باختگان ناشی از بیماری کرونا در استان لرستان، بیان کرد: تاکنون تعداد یک هزار و 150 نفر به دلیل ابتلا به بیماری کرونا ویروس جان خود را از دست داده اند.

 

وی با تاکید بر ضرورت ادامه همراهی مردم برای کنترل و مهار بیماری کرونا، اظهار کرد: همراهی مردم در رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک مهم ترین راه کنترل بیماری کروناست.

 

معاون بهداشت و دبیر ستاد مبارزه با "کرونا" دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار کرد: براساس ابلاغیه ی ستاد ملی کرونا وضعیت رنگ بندی ابتلای کرونا برای تمامی شهرستان های استان به حالت نارنجی می باشد. این وضعیت رنگ بندی تا اعلام بعدی یعنی هفته ی آینده قابل استناد است.
 

کد خبر 999602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha