طرح گذر فرهنگ و هنر، طرحی ارزشمند و ماندگار

جوانمرد گفت: اجرای طرح گذر فرهنگ و هنر، طرحی ارزشمند و ماندگار است که تا پایان سال در شهر مامونیه محقق خواهد شد.

«احمد جوانمرد» با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی اجرای طرح گذر فرهنگ و هنر در زرندیه به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: طرح گذر فرهنگ و هنر طرحی فرهنگی و ماندگار است که مرهون تلاش ها و زحمات و فعالیتهای فرهنگی هنری مجموعه فرهنگی شهرستان و شهرداری مامونیه است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه با بیان اینکه معماری بعنوان یکی از هنرهای هفتگانه، است، افزود: پرداختن به مبلمان شهری و زیباسازی شهر نیز یکی از مهمترین اقدامات فرهنگی هنری شهرداری مامونیه طی یکسال اخیر بوده است.

 

وی پیگیری اجرای طرحهای مختلف فرهنگی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را امری مهم دانست و بیان کرد: طرح شهرهای خلاق فرهنگ و هنر، پایتخت کتاب ایران، روستاهای دوستدار کتاب، جام باشگاههای کتابخوانی و گذر فرهنگ و هنر از جمله فعالیتهای ارزشمند این وزارتخانه طی سالهای اخیر بوده است که توانسته تاثیرات زیادی را در راستای ارتقای فرهنگ و هنر مناطق مختلف کشور داشته باشد.

 

این مقام مسئول با اشاره به همکاری و همدلی دو مجموعه شهرداری و ارشاد اسلامی، در راستای اجرای هر چه بهتر این طرح گفت: تعامل و مودت رمز موفقیت و ماندگاری است و امید است این تعامل و همکاری همچنان ادامه داشته و ما همواره شاهد موفقیت و پیشرفت این شهرستان در بخش های مختلف باشیم.

 

جوانمرد اجرای طرح گذر فرهنگ و هنر در شهرستان را نقطه عطفی برای توسعه فرهنگی هنری شهرستان دانست و گفت: از شهردار مامونیه تقاضا داریم با همدلی، وفاق و جدیت برای اجرای هر چه سریعتر این طرح مساعدت نماید.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه با اشاره به برخی موانع و کارشکنی های موجود، ادامه داد: اجرای طرح گذر فرهنگ و هنر در شهر مامونیه ایده ای بسیار ارزشمند است که امید است هر چه زودتر محقق شود.

 

وی با اشاره به قول مساعد شهرداری برای اجرای این طرح، افزود: پاساژ در دست احداث در خیابان امامزاده جنب امامزاده سیدمنصور(ع) با توجه به محل و سازه مناسب میتواند بهترین محل برای اجرای این طرح باشد که در صورت موافقت کمیسیون انطباق این طرح را در آن اجرا خواهیم کرد.

 

این مقام مسئول با اشاره به برخی از مشکلات و معضلات فرهنگی شهر از جمله نبود محلهای تفریحی، پارک، شهربازی کودکان، آمفی تئاتر و ... گفت: امید است با تعامل و همکاری بین بخشی بتوان در راستای رفع این مشکلات گام های موثری برداریم.

کد خبر 999617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha