دشمن با حذف نیروهای ممتاز نمی‌تواند جلوی پیشرفت علمی ایران را بگیرد

آیت الله مکارم شیرازی گفت: دشمن تصور می‌کند که با حذف نیروهای ممتاز می‌تواند جلوی پیشرفت علمی ایران را بگیرد، در حالی که تجربه نشان داده دانشمندی که ترور می‌شود، یاران او راه او را با جدیت بیشتری ادامه خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، آیت الله «مکارم شیرازی» در پی شهادت دانشمند هسته‌ای کشورمان شهید محسن فخری زاده با صدور پیامی آورده است: ترور وحشیانۀ دانشمند برجستۀ هسته‌ای کشور، شهید محسن فخری‌زاده، همۀ آزادی‌خواهان جهان را سخت ناراحت ساخت.

 

این مرجع تقلید افزوده است: دشمن تصور می‌کند که با حذف نیروهای ممتاز می‌تواند جلوی پیشرفت علمی ایران را بگیرد، در حالی که تجربه نشان داده دانشمندی که ترور می‌شود، یاران، همکاران و شاگردان او راه او را با جدیت بیشتری ادامه خواهند داد و پرچم پیشرفت و تعالی را به دوش خواهند کشید.

 

وی ادامه داده است: ما شهادت او را مبارک می‌شمریم و امیدواریم پاسخ مناسب و مأیوس‌کننده‌ای به این‌گونه وحشی‌گری‌های دشمن داده شود. بدیهی است دولت‌های شناخته‌شده‌ای در این کار دست داشته که شورای امنیت حاضر به محکومیت آن نیست.

 

آیت الله مکارم شیرازی در پایان آورده است: اینجانب این ضایعه بزرگ را به همۀ مردم کشورمان، جامعۀ علمی، دوستان، همکاران و به‌خصوص خانوادۀ ایشان تسلیت می‌گویم و علوّ درجات و شادی روح آن فقید سعید را از درگاه خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

کد خبر 999634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha