اقدامات مرتبط با امور جوانان  به اعتماد آفرینی و افزایش امید در این قشر منتج شود

به گفته حقیقی، بزرگترین کار ما در ارتباط با جوانان این است که اقدامات ابتکاری و عملیاتی انجام دهیم تا هم ماندگار باشد و هم سبب اعتمادآفرینی و افزایش امید در آن‌ها شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، استاندار زنجان امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان زنجان اظهار کرد: طرح آموزش جوانان کمتر از 38 سال دستگاه‌های اجرایی طی 2 مرحله جهت قرارگیری در پست‌های مدیریتی در دستور کار قرار گرفت.

 

فتح الله حقیقی با بیان اینکه مدیران دستگاه‌ها باید نسبت به انتصاب این جوانان در پست‌های مدیریتی، گزارش ارائه دهند، افزود: انتصاب مرحله دوم نیز تا پایان آذرماه باید به اتمام برسد.

 

وی با یادآوری اینکه مدیری که جوانان را به پست‌های مدیریتی منصوب نکند، تمرد کرده و باید برخورد شود، گفت: باور جوانان برای مدیریت دستگاه های اجرایی از اهداف اجرای این طرح بود.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه مدیران در ارتباط با جوانان پروژه محور گزارش دهند، گفت: بایستی اقدامات انجام شده در خصوص جوانان خروجی داشته باشد.

 

حقیقی از جوانان به عنوان بزرگترین ثروت جوامع یاد کرد و گفت: جوانان انتظار دارند تا بدانند در این جلسات نسبت به این فرصت ها چه اقداماتی انجام شده است.

 

وی با تاکیدات رهبری در گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: در محورهای هفت‌گانه بیانیه گام دوم انقلاب به نقش جوانان اشاره شده است، از اینرو لازم است تا این محورها عملیاتی شود.

 

به گفته استاندار زنجان در راستای امیدآفرینی و ایجاد نشاط در بین جوانان از مدیران واحدهای تولیدی برای ارائه گزارش تولید و جذب نیرو، بانک‌ها برای ارائه گزارش تسهیلات حوزه جوانان انتظار می رود.

 

حقیقی به افزایش 44 درصدی تسهیلات حوزه جوانان به مدت مشابه سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: راه و شهرسازی برای ارائه گزارش افزایش واحدهای مسکن ملی از 3400 به 18700 واحد و همچنین سایر مدیران دعوت کنید تا با آگاهی از این گزارشات، اعتماد و امید جوانان افزایش یابد.

 

وی خاطرنشان کرد: بزرگترین کار ما در ارتباط با جوانان این است که اقدامات ابتکاری و عملیاتی انجام دهیم تا هم ماندگار باشد و هم سبب اعتمادآفرینی و افزایش امید در آن‌ها شود.

 

کد خبر 999659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha