۵۰ درصد خانواده های زیرپوشش کمیته امداد قزوین بدون سرپرست هستند

حق گویان گفت: ۳۲ هزار خانواده زیرپوشش کمیته امداد قزوین هستند که شامل ۶۲ هزار نفر می شوند که از این تعداد ۵۰ درصد به دلیل فوت سرپرست زیرپوشش قرار گرفته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «مهرعلی حق گویان» در نشست بررسی نیازهای مسکن خانواده های زیرپوشش کمیته امداد که امروز (چهارشنبه ۱۲ آذر) در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: ۳۲ هزار خانواده زیرپوشش کمیته امداد قزوین هستند که شامل ۶۲ هزار نفر می شوند که از این تعداد ۵۰ درصد به دلیل فوت سرپرست، ۲۹ درصد سالمند، ۱۱ درصد به دلیل طلاق، یک درصد زندانی و ۶ درصد سایر زیرپوشش این نهاد حمایتی هستند.

 

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: بیشترین مددجویان کمیته امداد در منطقه الموت شرقی با ۳۶ و سه دهم درصد و الموت غربی با ۲۰ و ۲ دهم درصد هستند و کمترین مددجویان در البرز با سه و هشت دهم درصد و قزوین با چهار و یک دهم درصد هستند.

 

حق گویان افزود: در حال حاضر یک هزار و ۲۵۰ مددجوی کمیته امداد به گازکشی، حمام و سرویس بهداشتی نیاز دارند که با توجه به فرارسیدن فصل سرما لازم است در این خصوص اقدام شود.

 

در ادامه مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین اظهار کرد: شرکت گاز به صورت رایگان به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی کنتور گاز واگذار می کند.

 

«اسماعیل مفردبوشهری» خاطر نشان کرد: بنابراین در حوزه نیاز مددجویان کمیته امداد به گازکشی ما آماده همکاری با این مجموعه هستیم.

 

کد خبر 999661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha