گرامیداشت روز جهانی معلولان به‌صورت مجازی در خوزستان

کیانی از گرامیداشت روز جهانی معلولان به‌صورت مجازی در خوزستان خبر داد و گفت: این مراسم با همکاری آموزش و پرورش استثنایی برگزار می‌شود.

«وحید کیانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری اداره آموزش و پرورش استثنایی خوزستان، ویژه‌برنامه «بر بال فرشتگان» را یه مناسبت گرامیداشت روز جهانی معلولان (کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه) به‌صورت مجازی برگزار می‌کند.

 

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان افزود: این مراسم با شعار «با توانایی‌های متفاوت، آینده را خواهیم ساخت» به‌صورت مجازی در صفحات مراکز ثابت و مرکز فراگیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در سایت kpf.ir و برنامه شاد برخی از مدارس استثنایی برگزار می‌شود.

 

وی اضافه کرد: مرکز فراگیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در شهرستان اهواز با همکاری دبستان استثنایی حضرت زهرا (س) روز 13 آذرماه در برنامه شاد به اجرای ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت این روز با حضور دانش آموزان استثنایی و اولیای تربیتی می‌پردازد.

 

کیانی تصریح کرد: مربیان این مرکز همچنین در صفحه مجازی مرکز فراگیر کانون با اجرای برنامه‌های قصه‌گویی، معرفی کتاب و ... برای کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه (نابینا، کم‌بینا، ناشنوا، کم‌شنوا، معلول جسمی و حرکتی) این روز را گرامی می‌دارند.

 

وی ابراز کرد: مربیان دیگر مراکز کانون در شهرهای مختلف استان خوزستان نیز در صفحات مجازی مراکز خود در سایت kpf.ir  ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت این روز را برای کودکان و نوجوانان عادی، والدین و اولیای تربیتی با محوریت شناسایی کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه و معرفی کانون و خدمات مرکز فراگیر استان به آنها و والدینشان و همچنین ایجاد زمینه‌های تعامل کودکان با همسالان دارای نیازهای ویژه همراه با حس برابری و همدلی برگزار خواهند کرد.

 

گفتنی است، روز سوم دسامبر مصادف با ۱۳ آذرماه از سوی سازمان ملل متحد به‌عنوان روز جهانی معلولان اعلام شده‌ است و مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری اداره آموزش و پرورش استثنایی خوزستان در پاسداشت این روز از ۱۳ تا ۲۰ آذر به‌صورت مجازی میزبان کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه می‌شوند.

 

کد خبر 999682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha