ثبت نام طرح توسعه مشاغل خانگی در گلستان ادامه دارد/ استقبال ۲۴۵۵ نفر از این طرح

تقی بائی گفت: با وجود اینکه ۳۰ آبان ماه آخرین مهلت ثبت نام طرح توسعه مشاغل خانگی مطرح شد ولی هنوز سایت برای ثبت نام متقاضیان در دسترس است.

«متین تقی بائی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: با وجود آنکه 30 آبان ماه آخرین مهلت ثبت نام طرح توسعه مشاغل خانگی در نظر گرفته شده ولی هنوز ثبت نام از متقاضیان ادامه دارد.

 

مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی  در گلستان ادامه داد: تاکنون دو هزار و 455 نفر در این طرح ثبت نام کردند و این درحالی بود که برای طرح توسعه مشاغل خانگی در استان دو هزار و 300 نفر سهمیه در نظر گرفته شده است.

 

تقی بائی یادآور شد: سعی کردیم اطلاع رسانی بیشتری نسبت به این طرح داشته باشیم تا بتوانیم تعداد بیشتری را ثبت نام کنیم.

 

وی افزود: در اجرای این طرح در گام نخست بحث مشاوره می شود و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان ناظر 28 رسته شغلی را در این طرح در نظر گرفته است که برخی از این رسته ها به صورت منطقه است.

 

مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در گلستان تاکید کرد:  امیدواریم پس از اتمام ثبت نام بحث مشاوره را آغاز کنیم و پس از آن دوره های آموزشی برای متقاضیان و پیشرانها برگزار می کنیم و در گام سوم نسبت به اتصال به بازار این مشاغل اقدام خواهیم کرد.

 

تقی بائی تصریح کرد: در این طرح به دنبال ارائه تسهیلات به صورت مستقیم نیستیم و قاعده این طرح به گونه ای است به مشاغلی که فعال هستند ولی فروش ندارند و یا پیشرانی که به مشکلات اقتصادی برخورد کردند کمک کنیم تا این مشکلات را برطرف کنند.

 

وی افزود: دوره بازده این طرح یک ساله در نظر گرفته شده ولی با شرایطی که این طرح دارد ممکن است مقداری بیشتر طول بکشد.

 

کد خبر 999732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha