حمایت ۳۰۰ میلیون ریالی برای تولید و ارائه در فضای مجازی

سهرابی گفت: از هنرهای نمایشی فارس که تولید و عرضه آنها به دلیل بحران کرونا متوقف شده است تا ۳۰۰ میلیون ریال حمایت خواهد شد تا در فضای مجازی ارائه شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «صابر سهرابی»، امروز (چهارشنبه 12 آذر) با اشاره به حمایت از تولید آثار نمایشی برای عرضه در فضای مجازی در جمع خبرنگاران به صورت مجازی گفت: اداره‌ کل‌ هنرهای نمایشی با هدف حمایت از فعالیت هنرمندان برای تولید و عرضه آثار نمایشی در بحران کرونا بستر ‌ارائه آثار در فضای مجازی را مورد حمایت قرار خواهد داد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس افزود: بر این اساس از بازتولید و ضبط حرفه ای یک اجرا برای پخش در فضای مجازی حمایت می شود که در تقویت روحیه امید و نشاط در جامعه تاثیر مطلوبی دارد.

 

وی اضافه کرد: در گام نخست این طرح از آثاری که در بهمن و اسفند سال قبل و فروردین، مهر و آبان امسال آماده اجرا بودند اما به دلیل کرونا و تعطیلی از تولید و اجرا باز ماندند، حمایت خواهد شد.

سهرابی تاکید کرد: این آثار باید از امکان باز تولید حداکثر 15 روزه  برای یک اجرا و ضبط تصویری برخوردار باشند و همچنین دارای امکان رعایت بیشترین میزان پروتکل‌های بهداشتی در تمرین و اجرا باشند.

وی ادامه داد: اولویت انتخاب با آثاری است که متن آنها ایرانی باشد و برای ارائه آثار عروسکی و کودک ‌و‌ نوجوان نیز محدودیتی وجود ندارد و در آثار اجتماعی اولویت با رویکرد امید‌بخشی است و آثار کمدی نیز مورد استقبال قرار خواهند گرفت.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد فارس اعلام کرد: سقف حمایت از هر اثر  300 میلیون ریال است و متقاضیان می توانند از 15 تا 30 آذر جاری با مراجعه به آدرس http//www.theater.ir تقاضای خود را ثبت کنند و یا با  ایمیل thmajazi@gmail.com و شماره تلفن‌های 5-66705101 (داخلی 214)  و 66731419 اطلاعات لازم را کسب کنند.

کد خبر 999740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha