استقرار ۳۱۰ تیم مستقر در ورودی و خروجی شهرهای لرستان

ثمینی، گفت: در راستای اعمال محدودیت های دو هفته ای ستاد ملی مبارزه با کرونا ۳۱۰ تیم مستقر در ورودی و خروجی شهرهای لرستان مستقر شده و ۴۴۰ تیم پلیس راهنمایی و رانندگی از ابتدای طرح فعالیت مستمر داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «محمود ثمینی»، امروز(12آذر) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم فهیم لرستان از جمله کسبه و بازاریان همراهی خوبی در راستای عمل به اجرای محدودیت های کرونایی داشته اند.

 

جانشین رئیس ستاد کرونا لرستان بیان کرد: با توجه به اینکه مردم رعایت کرده اند شرایط بهتر شده است اما به معنای این نیست که شرایط ثابت بماند و همه محدودیت‌ها آزاد نخواهد شد.

 

وی به اجرای طح شهید سلیمانی با همکاری علوم پزشکی و سپاه لرستان اشاره کرد و ادامه داد: این طرح نتایج مؤثری داشته و در اجرای طرح کنترل هوشمند و محدودیت ترددها، دوربین‌های شهری خودروها را رصد و جریمه می‌کنند.

 

ثمینی از استقرار 310 تیم مستقر در ورودی و خروجی شهرها خبر داد و بیان داشت: روزانه ۳۱ تیم حضور فعال داشتند.

 

وی با بیان اینکه ۴۴۰ تیم پلیس راهنمایی و رانندگی از ابتدای طرح فعالیت مستمر داشته و ۴۴ تیم در روز در شهرها فعالیت داشتند، افزود:  ۸ هزار و ۷۳۰ برگ جریمه به صورت دستی و یا از طریق دوربین‌ها ثبت شده است.

 

جانشین رئیس ستاد کرونا لرستان با اشاره به منع تردد شبانه در مناطق قرمز همچون خرم آباد، بروجرد و سلسله، اظهار داشت: فرادی که رعایت نکردند ۲۰۰ هزار تومان جریمه شدند.

 

وی ادامه داد: افرادی نیز که تردد به شهرهای نارنجی داشتند، جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای آنان در نظر گرفته شد و کسانی که وارد شهرهای قرمز شدند در هر ۲۴ ساعت مشمول جریمه یک میلیونی شدند.

 

ثمینی از پلمب ۵۲۰ واحد صنفی متخلف خبر داد و گفت: ۹ هزار و ۳۷ تذکر و یک هزار و ۲۵ اخطار به واحدهای متخلف داده شد.

کد خبر 999800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha