به آسیب‌دیدگان از بارش‌های خوزستان تسهیلات ارزان‌قیمت داده می‌شود

شریعتی با اشاره به جبران خسارت منازل آسیب‌دیده در بارندگی‌های اخیر خوزستان گفت: بنا شده پس از بررسی و تعیین خسارت مناطق آسیب‌دیده استان کارشناسان بنیاد مسکن، از محل ماده ۱۲ با مجوز دولت تسهیلات قرض‌الحسنه و ارزان‌قیمت در اختیار آسیب‌دیدگان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «غلامرضا شریعتی» شامگاه (چهارشنبه 12 آذر) در رابطه با جبران خسارت منازل آسیب‌دیده در بارندگی‌های اخیر استان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیرو بارش‌های اخیر و بارندگی‌هایی که در برخی مناطق اهواز، بندرامام و شهر چمران ایجاد و شهروندان و هم‌استانی‌های ما دچار خسارت شدند، جهت جبران خسارت‌ها و کمک به آسیب‌دیدگان امروز تماسی با دکتر نوبخت از طرف استان صورت گرفت.

 

استاندار خوزستان افزود: بعد از این تماس دکتر نوبخت سریعا دستورات لازم را به بنیاد مسکن کشور ابلاغ کرد که منازل آسیب‌دیده را بررسی و تعیین خسارات کنند تا از محل ماده 12 با مجوز دولت هم مساعدت‌ و هم وام‌ و تسهیلات قرض‌الحسنه و ارزان‌قیمت در اختیار آسیب‌دیدگان قرار گیرد.

 

وی اضافه کرد: همچنین فرمانداران اهواز و بندرماهشهر موظف هستند با هماهنگی بنیاد مسکن استان سریعا شرایط را مهیا کرده تا کارشناسان وضعیت را بررسی و خسارات را در این دو شهرستان برآورد کنند.

 

شریعتی با اشاره به اینکه همچنین اداره کل مدیریت بحران استان هم موظف شد پیگیر باشد تا این کار اجرایی و عملیاتی شود تا هر چه سریع‌تر بتوانند شرایط را برای آسیب‌دیدگان از آبگرفتگی‌های اخیر به وضعیت عادی بازگردانیم.

 

کد خبر 999805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha