اهدای ۴۰۰ بسته معیشتی توسط کانون حضرت ابراهیم در تبریز

فعالان کانون فرهنگی هنری حضرت ابراهیم با همکاری هیأت امنا، انجمن اسلامی و پایگاه بسیج مقاومت بقیة الله مسجد با تهیه وتوزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در اجرای طرح ملی «ایران قوی» مشارکت فعال دارند.

«مجید سوار» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از اهدای ۴۰۰ بسته غذایی در طرح ملی «ایران قوی» به همت کانون فرهنگی هنری حضرت ابراهیم و با مشارکت خیرین، هیأت امنا،انجمن اسلامی و پایگاه مقاومت مسجد خبرداد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت ابراهیم مسجد حضرت ابراهیم تبریز گفت: در روایت های مختلف بر اهتمام ورزیدن به امور مسلمین تأکید بسیاری شده تا جایی که ایجاد و تقویت روحیه خدمت به دیگران به عنوان یکی از اصول مهم تعلیم و تربیت دینی معرفی شده است. وقتی از پیامبر بلند مرتبه اسلام درباره محبوب ترین بندگان نزد خداوند سؤال شد، ایشان فرمودند: محبوب ترین بندگان نزد خداوند، آن کسی است که سودش بیشتر به مردم برسد.

سوار افزود: برابر تدابیر مقام معظم رهبری و با هدف کمک به خانواده های کم درآمد و آسیب دیدگان از بیماری کرونا،فعالان کانون و مسجد در طی ۴ مرحله ۴۰۰ بسته غذایی را با رعایت کامل موارد بهداشتی تهیه و اهدا کردند.

وی اقلام اهدایی را شامل برنج، روغن، مرغ، رب، ماکارونی، آبلیمو، پنیر و... به ارزش هر بسته ۴۵۰ هزار تومان برشمرد و افزود: مبلغ ۱۸۰ میلیون تومان از محل کمک های خیرین و نمازگزاران هزینه شده است.

سوار با بیان اینکه حفظ و صیانت از آبروی مومن؛ به معنای حفظ همه آن چیزی است که انسانیت و کرامات انسانی را می سازد؛ تصریح کرد: توزیع بسته های اهدایی توسط جوانان کانون و مسجد و پایگاه به صورت شبانه و محرمانه در درب منازل این بزرگواران تحویل داده شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت ابراهیم ضمن تجلیل و قدردانی صمیمانه از تمامی خیرین،تلاشگران کانون، مسجد و پایگاه خاطرنشان کرد: افزایش شور و نشاط اجتماعی، امیدبخشی، تقویت روحیه عبادی،کمک به نیازمندان از اهداف کانون در ایام کرونا می باشد و در حال تلاش و تدارک برای اجرای مرحله پنجم توزیع بسته های غذایی و یاری رسانی به تعداد خانوارهای بیشتری با کمک خیرین هستیم.

کد خبر 999820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha