چهارمحال و بختیاری جزء استان های برتر کشور در رعایت محدودیت های کرونایی است

جزایری با اشاره به اینکه در رعایت محدودیت های کرونایی دو هفته اخیر چهارمحال و بختیاری جزء پنج استان برتر کشور قرار گرفت، گفت: این رتبه با همراهی مردم در رعایت مصوبات ستاد کرونا و دستورالعمل های بهداشتی به دست آمده است.

«سید راشد جزایری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: در محدودیت های دو هفته اخیر ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا اصناف و ادارات چهارمحال و بختیاری همکاری خوبی داشتند.

 

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه 95 درصد  اصناف استان در این مدت ضوابط را رعایت کردند، افزود: 98 درصد دستگاه ها و ادارات نیز در این مدت با ستاد استانی همراهی کردند.

 

وی با بیان اینکه تاکنون 25 هزار بازرسی از اصناف استان برای رعایت مصوبات ستاد کرونا انجام گرفته است، اظهار کرد: در همین راستا با صاحبان 99 واحد صنفی متخلف برخورد قانونی شد.

 

جزایری با اشاره به اینکه در رعایت محدودیت های کرونایی دو هفته اخیر چهارمحال و بختیاری جزء پنج استان برتر کشور قرار گرفت، تصریح کرد: این رتبه با همراهی مردم در رعایت مصوبات ستاد کرونا و دستورالعمل های بهداشتی به دست آمده است.

 

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری بر رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی تا ریشه کنی کرونا تاکید و خاطرنشان کرد: 15 محل پرتردد در استان شناسایی شده که در این محل ها افراد مشکوک به کرونا شناسایی و به مراکز درمانی معرفی می شوند.

 

کد خبر 999848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha