شهادت فخری زاده افکار عمومی جهان را بیدارتر کرد

حجت الاسلام فدیعمی گفت: باید دقت لازم را داشته باشیم که اقدامات پساترور کشورهای عربی، عبری و غربی ناکام بمانند، شهادت این دانشمند برجسته کشور افکار عمومی را نسبت به جهان خواران بیدارتر خواهد کرد.

«حجت الاسلام علی فدیعمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت دانشمند هسته ای کشور شهید محسن فخری زاده، اظهار کرد: طبیعتا همیشه ترور نشانه عجز و ناتوانی یک دشمن است، دشمن وقتی نمی تواند در صحنه های مختلف مقابله کند دست به ترور می زند.

 

امام جمعه موقت ویس با بیان اینکه این ترور پیام مهمی برای مسئولان کشور دارد افزود: ترور نمادهای مقاومت و نماد علمی کشور نشان از آن دارد که دشمن با این اقدامات می خواهند مسئولان کشور را به اقدام عجولانه وادارد تا شرایط را در روزهای آخر دولت ترامپ در منطقه برهم زند.

 

وی با اشاره به اینکه مسئولان در چنین شرایطی هوشیار باشند اضافه کرد: انتظار می رود که مسئولانه هرچه سریع تر سرنخ هایی را از اقدام کنندگان این جنایت به دست آورند؛ قطعا شهادت این دانشمند برجسته کشور افکار عمومی را نسبت به جهان خواران بیدارتر خواهد کرد.

 

حجت الاسلام فدیعمی با بیان اینکه حق کشور ایران اسلامی برای هراقدامی مشروع است تصریح کرد: باید دقت لازم را داشته باشیم که اقدامات پساترور کشورهای عربی، عبری و غربی ناکام بمانند، قطعا با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری راه شهید قطعا ادامه خواهد داشت و تلاش های او به ثمر خواهد نشست.

 

وی با تاکید بر اینکه نباید در چنین شرایطی خودزنی کنیم یاد آور شد: قطعا اگر کسی در داخل کشور به وظایف خود عمل نکرده باشد از طریق مرجع قانونی مورد پیگیری قرار گیرد، اما باید دقت داشته باشیم که در چنین شرایطی نیروهای امنیتی تضعیف نشوند، امروز بیش از پیش نیازمند اتحاد و همدلی داریم.

 

کد خبر 999893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha