هشت پروژه ارزشمند عام المنفعه برای مردم شهرستان ریگان به بهره برداری رسید

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در شهرستان ریگان کار بسیار ارزشمندی که با هماهنگی درون شهرستان، سپاه و بسیج، مسئولین اجرایی، خیرین و کمیته امداد انجام شد، افتتاح هشت پروژه ارزشمند عام المنفعه برای مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، سردار حسین معروفی پنجشنبه (13 آذر) در حاشیه سفر به شرق استان گفت: یکی از ماموریت هایی که با نظر ولی امر مسلمین برای سپاه و بسیج واگذار شد، بحث خدمات اجتماعی تحت قرارگاه های خدمات رسانی و مردم یاری و بسیج سازندگی سپاه است و در استان کرمان هم این قرارگاه به صورت جهادی در همه عرصه ها(خدماتی، اجتماعی و فرهنگی) فعال است.

 

 

 

فرمانده ثارالله استان کرمان افزود: در شهرستان ریگان توفیق پیدا کردیم با کار بسیار ارزشمندی که با هماهنگی درون شهرستان، سپاه و بسیج، مسئولین اجرایی، خیرین و کمیته امداد انجام دادند، هشت پروژه ارزشمند عام المنفعه برای مردم به بهره برداری برسد.

 

 

 

وی ادامه داد: این هشت پروژه شامل ساخت و افتتاح ساختمان ناحیه مقاومت بود که امروز افتتاح شد و در اختیار برادران بسیج برای خدمات دهی به مردم قرار گرفت و همچنین تعمیر و تکمیل 50 واحد مسکونی محرومین یکی دیگر از کارهای ارزشمندی بود که هر واحد بین 8 تا 10 میلیون تومان هزینه داشته و توسط گروه های جهادی انجام شده است.

 

 

 

سردار معروفی اظهار کرد: ساخت و تکمیل 13 واحد مددجویی با هماهنگی کمیته امداد انجام شد که تقریباً یک میلیارد هزینه و توسط گروه های جهادی انجام شد و در اختیار مردم قرار گرفت و همچنین سوله ورزشی صالحین در منطقه عباس آبادسردار در اختیار مردم قرار گرفت که مردم و جوانان بتوانند از آن استفاده کنند.

 

 

 

وی ادامه داد: 2 واحد خانه عالم در 2 روستا با هماهنگی و همکاری گروه های جهادی و مساحت 90 مترمربع و تقریباً 215 میلیون تومان در اختیار مردم قرار گرفت که استفاده شود و عالمان دین در اینجا مستقر شوند و بتوانند برای مردم خدمات دهی کنند.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: همچنین افتتاح گلخانه با متراژ 500 متر با اعتبار 30 میلیون تومان به وسیله بسیج سازندگی، افتتاح کارگاه خیاطی با اعتبار 20 میلیون تومان و افتتاح کارگاه قالی بافی انجام شد.

 

 

 

وی خاطر نشان کرد: در مجموع اعتبارات هزینه شده در افتتاحیه های امروز 5 میلیارد و 925 میلیون تومان است که 4 میلیارد و 700 میلیون تومان سهم سپاه و خیرین در این پروژه ها، 329 میلیون تومان سهم کمیته امداد و 900 میلیون تومان سهم گروه های جهادی است.

 

 

 

سردار معروفی گفت: یک کار زیباتری که در این شهرستان توسط گروه های جهادی سیدالشهدای اصفهان با هماهنگی سپاه انجام شده 28 واحد خانه محرومین در حال ساخت است که بین 40 تا 80 درصد آماده شده و در بحث بیماران صعب العلاج این گروه های جهادی، 400 نفر بیمار صعب العلاج را شناسایی و جهت درمان به اصفهان اعزام کردند و آن ها درمان شدند و برگشتند؛ یعنی 400 نفر از بیماران صعب العلاج از این منطقه به وسیله گروه های جهادی در اصفهان رفتند و به کمک خیرین اصفهان در آنجا درمان شدند و برگشتند و کار ارزشمندی است که ما از مردم خیر، خیرین اصفهان و گروه های جهادی هم تشکر می کنیم.

 

وی با بیان اینکه پروژه های زیادی در شهرستان ریگان در دستور کار قرار دارد؛ اظهار کرد: یک دهستان را انتخاب و همچنین در منطقه «ده رضا» پروژه هایی را دو ماه آینده افتتاح خواهیم کرد.

 

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه ما تا زمانی که نیاز باشد در کنار مردم هستیم و با هماهنگی مسئولین اجرایی و با روحیه جهادی و انقلابی سعی می کنیم، کارها را پیگیری کنیم، افزود: در هر صورت اولویت هایی را در کار خود پیش بینی کردیم از جمله آب و بهداشت که قطعاً در این شهرستان کمک می کنیم و همچنین در بحث اقتصاد مقاومتی و اشتغال که از مباحث جدی است کمک خواهیم کرد.

 

 

 

وی بیان کرد: در بحث ازدواج آسان، تامین جهیزیه، در بحث حوزه های اجتماعی و در بحث حوزه های فرهنگی کمک خواهیم کرد و همچنین تفاهم نامه ای برای کمک به سیل بندها بین استانداری و قرارگاه خاتم نوشته شد، شرق استان هم در اولویت قرار دارد که امیدواریم به محض اینکه قرارگاه در منطقه جنوب استان مستقر شد، پیگیری شود که شرق هم در دستور کار قرار بگیرد.

 

 

 

سردار معروفی در پایان گفت: از صبر و متانت و نجابت مردم شهرستان ریگان به واسطه همکاری و مشارکت آن ها در پروژه ها تشکر می کنم و همچنین از مسئولین اجرایی، گروه های جهادی، سپاهیان که همت کرده و به خیرین کمک کردند که امروز شاهد خوشحالی مردم در این مناطق بودیم تشکر می کنیم.

کد خبر 999943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha